arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۳ - ۲۶ آبان ۱۳۹۷

ریزش کوه راه دسترسی ۲۰ روستای الیگودرز را مسدود کرده است

فرماندار الیگودرز گفت: در پی بارش‌های روزهای اخیر و ریزش کوه، راه دسترسی ۲۰ روستای الیگودرز در بخش‌های زز و ماهرو و بشارت ذلقی مسدود شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حمید کشکولی با اشاره به بارش های قابل توجه در شهرستان الیگودرز طی روزهای اخیر اظهار داشت: در الیگودرز میانگین ۴۰ میلی متر بارندگی داشتیم و در بخش زز و ماهرو و بخش بشارت این میزان ۱۰۴ میلی متر بوده است.

وی با بیان اینکه بارش های خوب پاییزی باعث خوشحالی کشاورزان و مردم شد، تصریح کرد: البته شدت بارش ها باعث خسارت به راه های فرعی بخش های الیگودرز شده است.

فرماندار الیگودرز با تاکید بر اینکه در بخش زز و ماهرو راه دسترسی ۱۵ روستا با ۸۰ خانوار به علت ریزش کوه بسته است، افزود: در بخش بشارت ذلقی نیز راه دسترسی ۵ روستا با ۳۰ خانوار بسته است.

کشکولی با اشاره به اینکه برف سنگینی در گردنه «گله بادوش» داشتیم که منجر به بسته شدن مسیر شد، ادامه داد: این مسیر الان باز است و تردد در آن جریان دارد.

وی یادآور شد: همه عوامل راهداری در حال باز کردن مسیرها هستند و پیش بینی می شود طی دو تا سه روز آینده مسیر روستاها بازگشایی شود.

فرماندار الیگودرز همچنین با اشاره به گرفتار شدن ۳۶ خانوار عشایری الیگودرز در برف ادامه داد: این خانوارها نجات یافتند و با پیگیری های مدیرکل امور عشایری لرستان و مدیرکل مدیریت بحران استانداری کار انتقال این عشایر به مناطق گرمسیری شروع شده است.

منبع: مهر
نظرات بینندگان