arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۰۸ - ۲۸ آبان ۱۳۹۷

زدوخورد بازیکنان دو تیم دسته سومی پس از بازی و هنگام سوار شدن به اتوبوس

رقابت فوتبالی بین تیم های دسته سومی شهدای چوار 65 و ابوذر باشت بعد ازمیدان فوتبال به دعوا و درگیری حین سوارشدن اتوبوس انجامید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رقابت فوتبالی بین تیم های دسته سومی شهدای چوار 65 و ابوذر باشت بعد ازمیدان فوتبال به دعوا و درگیری حین سوارشدن اتوبوس انجامید.

به گزارش ایرنا ، تیم های شهدای چوار 65 از استان ایلام و ابوذر باشت از استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب هفته هفتم رقابت های فوتبال دسته سه کشور عصر یکشنبه در ایلام به مصاف هم رفتند.
این بازی که به میزبانی تیم شهدای چوار در ورزشگاه 15 هزار نفری الغدیر ایلام برگزار شد با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم شهدای چوار پایان یافت.
بعد از سوت پایان بازی و در حالی که بازیکنان این 2 تیم در حال سوار شدن به اتوبوس بوده اند درگیری فیزیکی بین بازیکنان دو تیم بوجود آمد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از پیگیری جدی علت درگیری بازیکنان تیم های فوتبال شهدای چوار 65 و ابوذر باشت خبر داد و گفت: با عاملان این درگیری که بعد از بازی رخ داد برخورد می شود.
بهروز حیدرزاده در گفت گو با خبرنگاران اظهار داشت: پس از اینکه خبر درگیری به اداره ورزش و جوانان رسید ،نیروهای حراست این اداره جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
حیدرزاده با بیان اینکه هنوز علت درگیری بطور کامل مشخص نیست اظهار کرد : علت درحال پیگیری است و اداره ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال با عاملان این درگیری برخورد خواهد کرد.

نظرات بینندگان