arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۲۹ آبان ۱۳۹۷

میانه مارک زاکربرگ و معاون ارشدش شکرآب است؟ / جایگاه سندبرگ متزلزل تر از همیشه

مارک زاکربرگ می گوید شریل سندبرگ از مدیران ارشد فیسبوک را برای ماجرای کمبریج آنالیتیکا سرزنش می کند. بنابراین به نظر می رسد سندبرگ باید نگران شغل خود باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مارک زاکربرگ می گوید شریل سندبرگ از مدیران ارشد فیسبوک را برای ماجرای کمبریج آنالیتیکا سرزنش می کند. بنابراین به نظر می رسد سندبرگ باید نگران شغل خود باشد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، با گذشت ماه ها از پرونده کمبریج آنالیتیکا به نظر می رسد بالاخره گدازه های خشم مدیرعامل فیسبوک؛ مارک زاکربرگ شروع به فعالیت کرده اند.

شاید بتوان علت اصلی خشم زاکربرگ را ماجرای ادعاهای نیویورک تایمز دانست. ادعاهایی که از رفتارهای سهل انگارانه زاکربرگ و سندبرگ در برابر افشای اطلاعات به ترول های روسی و دخالت در انتخابات آمریکا از یکسو و انتشار برخی مقالات و مطالب جهت دار علبه برخی اشخاص حقیقی و شرکت ها حکایت می کند.

اکنون برخی از گزارشها ، مارک زاکربرگ گفته است که اوایل سال گذشته او به شریل سندبرگ در خصوص رسوایی کمبریج آنالیتیکا تذکر داده است. برخی از دوستان سندبرگ که این جلسه را به خاطر دارند می گویند سندبرگ از اخطاری که گرفته متعجب بوده و اعلام کرده نمی داند چرا باید شغل خود را در خطر ببیند.

مارک زاکربرگ  یک بار دیگر در بهار سال جاری میلادی به سندبرگ گفت که او و تیمش را به خاطر رسوایی ناشی از یک شرکت تحقیقاتی که داده های کاربران فیسبوک را به اهداف سیاسی پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2016  مرتبط می کرد، مقصر می داند و سپس او را به شدت سرزنش کرده است.

گفته می شود زاکربرگ به سندبرگ گفته است که او باید در مبارزه با محتواهای اشتباه برخوردی به مراتب جدی تر داشته باشد. البته پس از آن زاکربرگ در گفتگو با رسانه ها گفت: سندبرگ شریک بسیار مهم من است و همکاری ما همچنان ادامه دارد و ادامه خواهد یافت".

جالب است بدانید سندبرگ از سال 2008 همراه تیم فیسبوک بوده است.

نظرات بینندگان