arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۲۲۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۵ - ۳۰ آبان ۱۳۹۷

موافقت رئیس‌جمهور با خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس

پوری حسینی معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت که جدیت سلطانی‌فر و پیگیری‌های مستمر و ادله او موجب شد رییس جمهور برای به جریان افتادن مجدد واگذاری استقلال و پرسپولیس موافقت کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


با اعلام رئیس سازمان خصوصی‌سازی، رئیس‌جمهور دستور به جریان افتادن مجدد پروسه خصوصی‌سازی استقلال و پرسولیس را صادر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پوری حسینی معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: جدیت سلطانی‌فر و پیگیری‌های مستمر و ادله او برای آقای روحانی موجب شد رییس جمهور برای به جریان افتادن مجدد واگذاری استقلال و پرسپولیس موافقت کند.

وی ادامه داد: در مصوبه مرداد سال ۹۴ هیئت وزیران، خصوصی‌سازی این دوباشگاه متوقف شد و با نامه سلطانی‌فر و وزیر وقت اقتصاد و امور دارایی (آقای کرباسیان) لغو این مصوبه به کمیسیون اقتصادی دولت فرستاده شد و پس از تایید کارشناسان هم اکنون در نوبت دستور هیئت وزیران است و تصور می‌کنم ظرف دو هفته آینده لغو این مصوبه به تایید هیئت وزیران برسد و ما مجدداً موضوع واگذاری استقلال و پرسپولیس را با جدیت و با کمک سلطانی‌فر آغاز خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
0
می خواهی خصولتی بشه؟ مگه می زارن خصوصی بشه؟!
باقر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
0
خیلی جالبه.. آقای روحانی جهت بازی های تبلیغاتی قلا از انتخاب وعده خصوصی سازی دادند اما بعد از انتخاب و دیدن ظرفیت های دوباشگاه فرمالیته تشریفات خصوصی سازی راه انداختند و بعدش گفتند نمیشه حالا که دولت ۸ سالش داره تموم میشه و حزبو گروه بعدی نتونه از ظرفیت های این دوباشگاه استفاده کنه میخوان واگذارشون کنن.عجب روزگاریه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
1
امیدوارم این بار پرسپولیس پاسوز تیم استقلال بخاطر عدم خریدار نشود.و قیمت گذاری پایه و فروش این دو تیم با توجه به واقعیت های آنها در یک مزایده واقعی مشخص شود.
نظرات بینندگان