arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۲۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۳ - ۰۱ آذر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جنگ مارک زاکربرگ و دونالد ترامپ تا هکر 1 میلیون دلاری

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

مارک زاکربرگ؛ مدیرعامل فیسبوک برنامه ای ویژه برای جنگ با رئیس جمهور ایالات متحده؛ دونالد ترامپ دارد. یکی از نخستین نشانه های این جنگ را می توان استخدام وکیل دادگستری کارکشته توسط تیم فیسبوک دانست.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا مدتی پیش در جریان ضبط یک پادکست مصاحبه روی آنتن زنده ماری جوانا مصرف کرد. این کار باعث شد به سرعت از سوی مخاطبان و مدیران تسلا مورد مواخذه قرار گیرد. اما به نظر می رسد ماجرا به همینجا ختم نشده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 شرکت گوگل برنامه ریزی کرده تا برنامه های تبلیغاتی 2019 را در اتحادیه اروپا تغییر دهد. این شرکت برای آن که هیچ بهانه ای دست اعضای اتحادیه ندهد تمامی تلاش خود را به کار بسته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 بازار خودروهای الکتریکی روز به روز پررونق تر می شود و بر همین اساس نیز پیشبینی می شود که طی سالهای آینده شاهد تغییراتی چشمگیر در اقتصادهای وابسته به خودرو باشیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برنامه جدید و مشترک اوبر با یک استارتاپ محلی ایالات متحده برای حمایت از کارمندان پر مشغله آغاز شد. برنامه ای که قرار است یک سرویس ویژه اشتراک گذاری رایگان اسکوتر برقی را به این کارمندان هدیه دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 یک هکر حرفه ای موفق شده موبایل های چندین مدیر اجرایی سیلیکون ولی را از طریق حساب های کاربری آنان هک کند. این هکر که نیکولاس ترگویا نام دارد از مدتی پیش تحت تعقیب بود و بالاخره دستگیر شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یوتیوب برای مبارزه با تبلیغات مزاحم کاربران برنامه ویژه ای دارد. برنامه ای که کمک می کند تبلیغات محدود شده و از سر راه کاربر به سرعت کنار روند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان