arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۰ - ۰۲ آذر ۱۳۹۷

مهاجم خارجی تراکتورسازی امشب به تبریز می‌رسد

بعد از پیروزی پر گل تیم تراکتورسازی تبریز مقابل ذوب‌آهن اصفهان، آنتونی استوکس و‌ لی اروین 2 مهاجم تراکتورسازی با گرفتن مرخصی چند روزه راهی کشور خود شدند. اما با گذشته 10 روز از اتمام مرخصی، خبری از بازگشت این 2 بازیکن به تبریز نبود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهاجم خارجی تراکتورسازی امشب به تبریز می‌رسدبعد از پیروزی پر گل تیم تراکتورسازی تبریز مقابل ذوب‌آهن اصفهان، آنتونیاستوکس و‌ لی اروین 2 مهاجم تراکتورسازی با گرفتن مرخصی چند روزه راهی کشور خود شدند. اما با گذشته 10 روز از اتمام مرخصی، خبری از بازگشت این 2 بازیکن به تبریز نبود.

مالک باشگاه تراکتورسازی امروز به این 2 بازیکن هشدار داده و عنوان کرد در تیم تراکتورسازی بالاتر از هوادار کسی نبوده و به هیچ عنوان به بازیکنی باج نداده و در سیستم باشگاه تراکتورسازی هیچ فردی بالاتر از باشگاه نیست و همه موظف به تبعیت از اصول باشگاه هستند.

عصر امروز باشگاه تراکتورسازی تبریز اعلام کرد که آنتونیاستوکس وارد تهران شده و در حال سفر از تهران به تبریز است. بدین ترتیب یکی از 2 بازیکن غایب تیم تراکتورسازی در حال بازگشت به تیم تراکتورسازی است.

هنوز مشخص نیست آیا تقوی سرمربی تیم تراکتورسازی به بازیکن غایبش در تمرینات 2 هفته اخیر در بازی مقابل پرسپولیس میدان خواهد داد یا خیر؟

لی اروین دیگر مهاجم خارجی تیم تراکتورسازی همچنان غایب تیم تراکتورسازی است و هنوز خبری از این بازیکن نیست.

منبع: فارس
نظرات بینندگان