arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۲۹۵
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۶ - ۲۲ آبان ۱۳۹۰

بررسی بازگشایی ال سی ریالی در شورای پول

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر صنعت، معدن و تجارت از بررسی بازگشایی ال سی ریالی در شورای پول و اعتبار خبر داد و گفت: شان اتاق بازرگانی بالاتر از نمایشگاه داری است.

به گزارش فارس، مهدی غضنفری در ادامه نشست صبحانه اتاق بازرگانی تهران در پاسخ به مطالبات بخش خصوصی اظهار داشت: با مذاکرات انجام شده با بانک مرکزی بازگشایی ال سی ریالی در دستور کار شورای پول اعتبار قرار می گیرد و این شورا در این خصوص اظهار نظر می کند.
وی درباره واگذاری نمایشگاه بین المللی به اتاق تهران افزود: دراین خصوص برای من یک ابهام وجود دارد اینکه آیا اتاق پارلمان بخش خصوصی است یا اینکه می خواهد کار اجرایی کند که این دو هم ردیف هم نیستند، اگر قرار باشد که اتاق نمایشگاه را اداره کند ممکن است ما در جایی از اتاق کمک بخواهیم اما با توجه به این وضعیت نمی تواند کمکی به ما بکند.
غضنفری با تاکید بر اینکه شان اتاق بازرگانی بالاتر از نمایشگاه داری است،گفت: من نمی دانم آیا واگذاری نمایشگاه یا دانشگاه وضعیت را بهتر می کند یا خیر.
وی افزود: دولت به دنبال آن نیست که تشکل ها را به خود وابسته کند یا عباراتی مثل تشکل های دولتی ایجاد شود ولی ما نمی دانیم که تعامل مان در خصوص تشکل ها در قالب اتاق، اتاق و تشکلها، یا اتاق تشکل ها و واحد ها باشد ولی آنچه مسلم است این است که ما به عنوان دولت باید با همه گرو ها همکاری لازم را داشته باشیم.
نظرات بینندگان