arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۰۰ - ۲۳ آبان ۱۳۹۰

مجروح شدن 12 زائر ايراني در بمب‌گذاري امروز عراق

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
12 زائر ايراني در بمب‌گذاري امروز (يكشنبه، 22 آبان‌ماه) در شهر كاظمين مجروح شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي شهسواري ـ مديركل امور بين‌الملل و امور راهبري و زيارتي سازمان حج و زيارت ـ با اعلام اين مطلب در گفت‌وگو با ايسنا، آخرين وضعيت زائران ايراني را كه در بمب‌گذاري امروز كاظمين دچار سانحه شدند، تشريح كرد.

وي بيان كرد: اين كاروان آزاد و از شهرستان نور استان مازندران بود كه در زمان توقف اتوبوس آن‌ها در پاركينگ شهرداري كاظمين، بر اثر بمب‌گذاري دچار سانحه شدند.

به گفته او، پنج نفر از مجروحان اين حادثه از ناحيه‌ دست و پا دچار شكستگي و آسيب شدند كه در بيمارستان كاظمين بستري هستند. همچنين هفت نفر ديگر از مجروحان ايراني اين حادثه به‌صورت سرپايي درمان و ترخيص شدند.

وي با تأكيد بر اين‌كه در اين سانحه هيچ زائر ايراني كشته نشده است، اسامي مجروحان اين حادثه را كه در بيمارستان بستري هستند، به اين شرح اعلام كرد: خديجه محمدي، صغري محمدي،‌ صغري شعبان‌پور، طاهره راشدي و حوا ثقل.

شهسواري درباره‌ي پيگيري وضعيت زائران اين كاروان آزاد، اظهار كرد: با وجود اين‌كه اين كاروان آزاد بوده و تحت نظارت ما نيست، ولي نماينده‌ي سازمان حج و زيارت در عراق پيگير وضعيت آن‌هاست و براي برگشت آن‌ها به كشور برنامه‌ريزي مي‌كند.
نظرات بینندگان