arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۳۹۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۲ - ۱۰ آذر ۱۳۹۷
پشت پرده هشتگ وزير ارتباطات چيست؟

#معاونت_سیاسی_صداوسیما؛ مرکز فرماندهی حمله به آذری جهرمی و دولت / جهرمی: حمله به دولت برای صداوسیما آبرو نمی‌آورد

در هفته های اخیر مجموعه وزارت ارتباطات "سیبل" حملات صداوسیما شده و البته وزیرجوان هم در توئیت هایی با یک هشتگ معنادار در توییتر به ریشه و اتاق فکر هجمه ها علیه وزارتخانه متبوعش اشاره کرده و "معاونت سیاسی صداوسیما" را بعنوان فرمانده اتاق جنگ معرفی کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در هفته های اخیر مجموعه وزارت ارتباطات "سیبل" حملات صداوسیما شده و البته وزیرجوان هم در توئیت هایی با یک هشتگ معنادار در توییتر به ریشه و اتاق فکر هجمه ها علیه وزارتخانه متبوعش اشاره کرده و "معاونت سیاسی صداوسیما" را بعنوان فرمانده اتاق جنگ معرفی کرده است.

در این باره آذری‌جهرمی در پاسخ به خبرنگار آفتاب‌یزد پیرامون دلایل تقابل علنی صداوسیما با وی گفت: امیدوارم برداشتی که شما بعنوان اهالی رسانه داشتید و از واژه "تقابل" استفاده کردید در بین افکارعمومی شکل نگرفته باشد، چرا که قطعا صداوسیما می داند که اولویتش برای تقابل باید جبهه استکبار و رژیم صهیونیستی باشد و نه عضو کوچکی از دولت منتخب مردم.

وزیر ارتباطات با اشاره به شبکه های گسترده ای که در بیرون از مرزها بدنبال تضعیف و ناکارامد نشان دادن نظام اسلامی هستند، تاکید کرد: ما نمی گوییم که صداوسیما در بیان دستاوردها و موفقیتهای دولت اغراق کند، اما اینکه برخی بخش‌های خبری تبدیل به توپخانه تخریب قوه‌مجریه شده اند مایه تاسف است و عناصر ضدانقلاب از ایجاد این شکاف داخلی خوشحال می شوند.

جهرمی در پاسخ به این سوال که چه مسئله یا موضوع پشت پرده ای در مخالفت معاونت سیاسی صداوسیما با وی وجود دارد، گفت: ما در این شرایط حساس قصد نداریم حرفهایی بزنیم که دشمنان خوشحال شوند و صرفا با بیان حداقلها صرفا از زحماتی که مجموعه همکارانم در دولت کشیده‌اند دفاع می کنم و آقایان باید بدانند که تخریب دولت برای صداوسیما اعتبار نمی آورد.

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه کسانی که در در انجام وظایفشان پیرامون شبکه ملی اطلاعات کوتاهی کرده اند امروز طلبکار شده اند، ابراز داشت: شبکه ملی متشکل از ۳لایه زیرساخت، خدمات و محتوا است که صدا و سیما یکی از موانع مهم تحقق لایه ۲ و عقب مانده از وظایفش در لایه ۳ است.

جهرمی ادامه داد: در پیام رسانها هم ما سند ملی داریم. مرجع ارزیابی و نظارت انجام وظایف نیز مرکز ملی است نه صدا و سیما و خود ایشان باید پاسخگوی وظایفش باشد. صدا و سیما تلاش دارد دو پوسته تلگرام را به وزارت ارتباطات منتصب کند در حالیکه دبیرشورای عالی فضای مجازی در گفتگوی ۱۰:۱۰ باشگاه خبرنگاران جوان به تصریح درباره آن صحبت کرد. وزارت ارتباطات نقشی در این دو پوسته ندارد و قبلا هم مواضعش در این خصوص را گفته است.

عضو کابینه دولت دوازدهم تاکید کرد: این مجادلات سیاسی گروهی اندک در صدا و سیما نباید بر دو تکلیف مهم شبکه ملی و پیام رسانها سایه بیاندازد. با اختلاف اندازی اینها محقق نمی‌شود، البته بعید می‌دانم دغدغه آنها این دو مطالبه مهم باشد، لازم شد از پشت پرده دلایل این حملات بی حاصل خواهم گفت.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
1
6
سلام: از اول هم قرار نبوده که ابروی بیاورد
حداقلش لیست خبرها شو که پر میکنه وخودش و پرسنلش خاصه پرسنل بخش خبری 20:30بیکار نباشند
از سکو تا اون سکو هم فرجه
تا قرعه بعدی بنام کی بیفته
ی چندتائی خبر ازش درست کنند
نظرات بینندگان