arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۱ - ۲۵ آبان ۱۳۹۰

پیش‌نویس قطعنامه سناریوی هالیوودی به سازمان ملل ارائه شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آمریکا و عربستان امروز در محکومیت سناریوی ساختگی و هالیوودی ترور سفیر عربستان سعودی پیش‌نویس قطعنامه‌ای را در دبیرخانه سازمان ملل علیه ایران ثبت و توزیع کردند.
خبرگزاری فارس: پیش‌نویس قطعنامه سناریوی هالیوودی به سازمان ملل ارائه شد

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، عبدالمحسن الیاس سخنگوی نمایندگی عربستان در سازمان ملل گفته که پیش‌نویس قطعنامه روز چهارشنبه در مجمع عمومی توزیع خواهد شد و هدف به رای گذاشتن آن در روز جمعه است.

پیش نویس این قطعنامه از اعضای مجمع عمومی سازمان ملل متحد می خواهد "توطئه ترور سفیر پادشاهی عربستان سعودی در آمریکا" را محکوم کنند.

مقامات قضایی آمریکا چندی پیش برخی از عناصر جمهوری اسلامی را به دست داشتن در توطئه! کشتن سفیر عربستان در واشنگتن و انفجار در سفارتخانه‌های عربستان و اسرائیل متهم کردند. منصور ارباب سیر به همراه غلام شکوری، که ادعا می‌شود عضو نیروی قدس سپاه پاسداران است، متهم‌اند که در صدد بوده‌اند از طریق پرداخت پول به قاچاقچیان مواد مخدر عادل الجبیر، سفیر عربستان درآمریکا را ترور کنند.

به ادعای مقامات آمریکایی، برای انجام این عملیات در آمریکا مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به حساب یک عضو کارتل مواد مخدر مکزیک فرستاده شده که وی مامور مخفی مواد مخدر آمریکا بوده است! این مبلغ بخشی از پیش پرداخت یک و نیم میلیون دلاری ایران برای هدف قرار دادن سفیر عربستان بوده است.
نظرات بینندگان