arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۵۶۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۰ - ۱۹ آذر ۱۳۹۷

چالشی جدید برای ساندار پیچای در راه است؟ / مرگ مشکوک مهندس جوان گوگل

یک مهندس نرم افزار 22 ساله گوگل در دفتر نیویورک این شرکت جان باخته است. این اتفاق در یکی از ساختمانهای اصلی این شرکت رخ داده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک مهندس نرم افزار 22 ساله گوگل در دفتر نیویورک این شرکت جان باخته است. این اتفاق در یکی از ساختمانهای اصلی این شرکت رخ داده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این مهندس جوان ازتابستان 2017 به عنوان کاراموز کار خود را در  گوگل آغاز کرد و با توجه به مهارتهای خود به سرعت رشد کرد و وارد دفتر مرکزی شد.

وی که اسکات کرولوکیک نام دارد حدود ساعت 9 بعداز ظهر از دنیا رفته است. جسد او توسط همکارانش پیدا شده و ماموران اورژانس نیز مرگش را تایید کرده اند.

تا این لحظه پلیس مدارک روشنی از دلایل مرگ او مشخص نکرده اند اما به گفته همکارانش با توجه به روحیات مثبت او بعید به نظر می رسد این مرگ اتفاقی بوده باشد.

با این حال پلیس در گزارش اولیه خود تاکید کرده که هیچ علامتی از درگیری مشاهده نشده است. این مهندس جوان اخیرا از دانشگاه کارنگی با مدرک لیسانس در رشته کامپیوتر فارغ التحصیل شده  بود.

گوگل هنوز در این خصوص هیچ بیانیه ای صادر نکرده است، اما با توجه به حواشی متعدد این روزهای گوگل و از اعتراضات کارمندان زن تا اعتراض به سیاست های دولتی گوگل می توان انتظار داشت با وجود کوچکترین نشانه از مرگ عمدی یا مشکوک بودن این حادثه سیل معترضان و منتقدان دوباره به سمت ساندار پیچای و گوگل روانه شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
0
0
به گفته همکارانش با توجه به روحیات مثبت او بعید به نظر می رسد این مرگ اتفاقی بوده باشد.
یعنی افراد خوش بین به طور تصادفی دچار مرگ نمیشن؟
نظرات بینندگان