arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۶۰۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۲۱ آذر ۱۳۹۷

قابلیت اختصاصی اینستاگرام برای اینفلوئنسرها / از افزایش امنیت حساب کاربری تا گزارش تعداد دنبال کنندگان

گزارشها حکایت از آن دارند که اینستاگرام به زودی یک قابلیت جدید را برای اینفلوئنسرها آزمون می کند. این ویژگی شامل اقدامات امنیتی و البته برخی تغییرات دسترسی خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گزارشها حکایت از آن دارند که اینستاگرام به زودی یک قابلیت جدید را برای اینفلوئنسرها آزمون می کند. این ویژگی شامل اقدامات امنیتی و البته برخی تغییرات دسترسی خواهد بود.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، فعالیت اینفلوئنسرها در فضای مجازی از مدتها پیش رواج  داشته، اما این روزها بسیاری از مشاهیر، چهره های هنری، فرهنگی و حتی سیاسی مثل دونالد ترامپ در شبکه های مجازی حضوری چشمگیر دارند. حضوری که گاهی با منافع مالی نیز همراه است.

اینستاگرام یکی از بسترهای رشد مهم برای اینفلوئنسرها است و  به نظر می رسد مدیران اینستاگرام نیز این موضوع را نادیده نگرفته اند. بر این اساس احتمال دارد برخی از کاربران اینستاگرام به زودی یک فرم مخصوص نمایش مشخصات عمومی را دریافت کنند. این فرم امنیت حساب های کاربری اینفلوئنسرها را ارتقاء می دهد.

با توجه به این که اغلب اینفلوئنسرها تعداد دنبال کنندگانی پرشمار دارند، از مدت ها پیش اینستاگرام برای اعتبار بخشی به این افراد گزینه تیک آبی را اضافه کرده است، اما این شبکه اجتماعی  به دنبال ابزارهایی برای ساده تر کردن نقش خود است. اشلی یوکی، مدیر محصولات اینستاگرام در این خصوص می گوید:" اینفلوئنسرها  بخش مهمی از جامعه ما هستند. ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که اینستاگرام بهترین مکان و ساده ترین مکان برای ساخت انجمن های فناوری  و همچنین ساخت برندهای شخصی است."

در این به روزرسانی جدید احتمالا اینفلوئنسرها، گزارش هایی هفتگی و روزانه در مورد تغییرات در تعداد دنبال کنندگان خود دریافت می کنند و البته می توانند محتواهای جدید خود را بازبینی کنند تا ببیند چه چیزی ممکن است باعث افزایش یا کاهش تعداد پیروانشان شده باشد.

افزون بر این نیز اینستاگرام برخی از ابزارهای مرتب سازی را آزمایش می کند که به کاربران اجازه می دهد تا پیام های خوانده نشده، خوانده شده و یا اسپم ها را فیلتر کنند.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
0
0
سلام و خسته نباشید.
ممنون از زحماتتون
نظرات بینندگان