arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۳ - ۲۲ آذر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پروژه هوش مصنوعی گوگل در تایلند تا آبروریزی روباتیک در روسیه

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

گوگل یک پروژه مبتنی بر هوش مصنوعی را در تایلند اجرایی می کند که هدفش بررسی بیماری های چشمی است که در اثر دیابت ایجاد می شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

کنفرانس فناوری روسیه شاهد یک پدیده عجیب بود. پدیده ای که باعث شده کاربران شبکه های اجتماعی روسیه سوژه خنده خود را پیدا کنند و ماجرا را از هر نظر نقد کنند. اما ماجرا چه بود؟ مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به نظر می رسد گجت های هوشمند سلامتی بین بزرگسالان و میانسالان آمریکایی محبوبیتی روز افزون کسب کرده است، این محبوبیت را می توان از پیشبینی های جدید به خوبی تشخیص داد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اپل در حال ساخت پردیس جدید خود در «آستین» ؛ مرکز ایالت تگزاس و جنوب ایالات متحده است. این پردیس جدید با هزینه ای 1 میلیارد دلاری ساخته می شود و هزاران شغل جدید را تقدیم آمریکایی ها خواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نقشه های گوگل با یک به روزرسانی جدید نزدیک ترین اسکوترها به کاربران را نمایش می دهند. این موضوع  برای افردی که بچه های کوچک دارند یا به طور کلی به استفاده از اسکوتر برقیعلاقمندند بسیار کاربردی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نمایندگان دموکرات کنگره ایالات متحده در تلاشند تا قانونی را به تصویب برسانند که بر اساس آن غولهای فناوری متعهد خواهند شد درست مثل بانک ها و بیمارستانها نسبت به مردم مسئول باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت مخابراتی سرشناس ژاپن؛ سافت بانک اعلام کرد که در چند سال آینده ارتباط خود را با شرکت هواوی قطع خواهد کرد و برای اینترنت 5G با هواوی همکاری نخواهد داشت. این در حالی است که تامین کننده زیرساخت های اینترنت 4G هواوی سافت بانک است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان