arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۶۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۰ - ۲۳ آذر ۱۳۹۷

پیروانی: اتحادی از سوی مربیان برای فشار به پرسپولیس ایجاد شده است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اتحادی از سوی برخی مربیان ایجاد شده که به پرسپولیس فشار وارد کنند اما این تیم 40 میلیون هوادار دارد و به راحتی نمی‌‌توانند به آن لطمه بزنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پیروانی:اتحادی از سوی مربیان برای فشار به پرسپولیس ایجاد شده استافشین پیروانی که برای تماشای دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی جم در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بود، در مورد ایجاد هجمه های مختلف علیه پرسپولیس در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: پرسپولیس نشان داده که در چند سال اخیر بهترین تیم ایران بوده است. فکر می‌کنم این هجمه از زمانی بیشتر شد که برانکو ادعا کرد می‌خواهد با پرسپولیس قهرمانی را هت‌تریک کند.
وی ادامه داد: اتحادی از سوی برخی مربیان ایجاد شده که به پرسپولیس فشار وارد کنند اما این تیم 40 میلیون هوادار دارد و به راحتی نمی‌‌توانند به این تیم لطمه بزنند. این نتایج نشان می‌دهد که این تیم نیازی به کمک ندارد و باز هم می‌گویم این تیم قهرمان است و خیالش از این بابت راحت خواهد بود.
پیروانی در واکنش به اینکه استقلالی ها و سپاهانی اظهاراتی انجام داده و می گویند که قضاوت ها یکطرفه به سود پرسپولیس است، تصریح کرد: پرسپولیس دو قهرمانی دارد و فینالیست آسیا شده است. همه باید بدانند در مورد چه تیم بزرگی صحبت می‌کنند. پرسپولیس با پنجره بسته محرومیت و رباط پاره وارد مسابقات شده و خیلی‌ها فکر می‌کردند این تیم وسط جدول می‌ماند اما حالا که بالانشین است این حرف‌ها را می‌زنند.
سرپرست سابق پرسپولیس ادامه داد: معتقدم که شاگردان برانکو بار دیگر قهرمان لیگ خواهند شد.
سرپرست سابق پرسپولیس در مورد اینکه کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در بیانیه امروز خود نام برانکو ایوانکوویچ را در بین اسامی مربیانی که آنها را منصف خواند، نیاورده است، ‌گفت: شما اسم دو نفر را آوردید که محبوب‌ترین هستند، برانکو سلامت است و همه ایران او را می‌شناسند حتی معتقدم او فراتر از ایران است. 
وی افزود: تمام ایران با شخصیت این مربی آشنا هستند و از او تعریف می‌کنند.علی کریمی هم همین شرایط را دارد چون با برخی آقایان در افتاده به فهرست سیاه رفته است ولی این دو نفر از محبوب‌ترین‌های ایران هستند. 
پیروانی گفت: خیلی از دوستان به دنبال یار جمع کردن هستند و می‌خواهند به برانکو فشار وارد کنند در مورد بازی‌ها هم بگویم که شما فکر می‌کنید یکی مثل علیرضا فغانی آبرویش را که در جام‌جهانی و المپیک به دست آورده برای پرسپولیس به وسط می‌گذارد؟ اتفاقاً معتقدم فغانی یکی از گل‌های فوتبال ما است.
مدیرپیشین تیم ملی در رابطه با اینکه آیا با ایجاد چنین جنجال هایی کادر فنی تیم ملی دنبال بهانه جویی در صورت ناکامی احتمالی هستند، خاطرنشان کرد: من به عنوان یک ایرانی آرزویم این است که تیم ملی نتیجه بگیرد چون اگر ایران موفق شود افتخارش برای تمام کشور است و کسی نمی‌تواند موفقیت را به نام خودش بزند.
پیروانی در مورد ادعای اخیر کی روش که او را واسطه انتقال وحید امیری و سید جلال حسینی به تیم ملی دانسته، اظهار داشت: من در این مدت سکوت کردم ولی باید بگویم با اسم و شخصیت سیدجلال حسینی بازی نکنید و نباید به او تهمت و افترا بزنید. در آن مقطع حسینی نه با کسی حرف زد و نه عامل انتقال کسی شد. 
وی افزود: زمانی که من در تیم ملی بودم هیچ وقت شغلم را فدا نکرده و اجازه ندادم کارها با هم تداخل پیدا کنند. اینکه می‌گویند پیروانی باعث شده که این نفرات به پرسپولیس بیایند درست نیست.
پیروانی هنگامی که با سوال دیگری در مورد سرمربی تیم ملی مواجه شد، این گونه پاسخ داد: این آقایی که شما می‌فرمایید در آن زمان حقوقش چند ماه عقب افتاده بود و بعد از اینکه حقوق چند ماهش را گرفت راحت رفت و خوابید. صراحتاً می‌گویم هر زمان خارج از تیم ملی بازیکنی در سطح بالا باشد و از من سوال کند که به چه تیمی برود، به او می‌گویم به پرسپولیس برو چون این تیم بهترین تیم دنیا است، اما آن آقایی که شما می‌گویید بعد از گرفتن چند ماه حقوقش راحت رفت و خوابید.
پیروانی در پایان در مورد اینکه آیا منظورتان از حرف هایی که گفتید، کی روش است، تصریح کرد: مگر می‌شود بعد از سه سال این صحبت‌ها مطرح شود؟ گفتن این حرف‌ها هم مثل همان بحث سیدجلال حسینی است. 

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان