arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۴ - ۲۴ آذر ۱۳۹۷

قیمت خرید دلار در بانک‎ها امروز ۲۴ آذر ۹۷

بعد از شتاب ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و افزایش مراجعه مردم به مراکز خرید و فروش ارز برای فروش ارز‌های خانگی، بانک مرکزی از بانک‌ها خواست نسبت به خرید ارز‌های مردمی فعال شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۰ هزار و ۹۳ تومان تعیین شد.

به گزارش تسنیم، بعد از شتاب ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و افزایش مراجعه مردم به مراکز خرید و فروش ارز برای فروش ارز‌های خانگی، بانک مرکزی از بانک‌ها خواست نسبت به خرید ارز‌های مردمی فعال شوند.

برهمین اساس شعب ارزی بانک‌ها هر روز بعد از دریافت نرخ از بانک مرکزی، نسبت به خرید ارز از مردم اقدام می‌کنند. دستور بانک مرکزی به بانک‌ها بعد از آن صادر شد که صرافی‌ها از خرید ارز‌های مردمی خودداری و میدان را به دلال‌ها واگذار کرده بودند.

امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۰ هزار و ۹۳ تومان و ۳ ریال، قیمت یورو را ۱۱ هزار و ۴۱۵ تومان و ۷ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۲ هزار ۷۱۴ تومان و ۷ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده اند.

نرخ خرید ارز در بانک‌ها، از زمان اعلام تا هفته گذشته عموما رو به افزایش بوده است؛ به طوری‌که نرخ خرید دلار در شعب ارزی بانک‌ها در ابتدا از ۹۵۰۰ تومان آغاز شد و به بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان نیز رسید، اما از حدود دو هفته پیش بانک‌ها نرخ خرید دلار را کاهش دادند.

نظرات بینندگان