arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۳ - ۲۴ آذر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودروهای جدید آئودی تا دیوارهای مرزی الکترونیک در ایالات متحده

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

گروه خودروسازی آئودی اعلام کرده که در نمایشگاه خودرو سال آتی میلادی موسوم به CES 2019  از مجلل ترین نسخه خودرو خود با قابلیت هایی استثنایی رونمایی خواهد کرد. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ایده های دونالد ترامپ در خصوص دیوار کشی در مرزها و به ویژه در مرز مکزیک همچنان پا برجا و جنجالی است اما به نظر می رسد راههایی وجود دارد که بتوان مرزها را به شکلی متفاوت با آنچه مدنظر دونالد ترامپ است کنترل کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

آمازون در حال بررسی یک برنامه  تشخیص بیماری های خانگی است که "Health Confer " نام دارد و می تواند اقدام به شناسایی بیماریهای افراد طی مدتی کوتاه کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از هکرهای چینی با هدف قرار دادن پیمانکاران نیروی دریایی ایالات متحده در تلاشند تا قدرت خود را به رخ تامین کنندگان امنیت سایبری نظامی آمریکا بکشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت «ویتامین واتر» اعلام کرده که اگر شخصی بتواند برای 365 روز یا به عبارتی دقیق تر 1 سال کامل بدون گوشی هوشمند خود زندگی کند، جایزه ای 100 هزار دلاری خواهد داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یوتیوب این روزها قوی تر از هر زمان دیگری در راستای حذف ویدیوهای مخرب فعالیت می کند و این فعالیت در سه ماهه اخیر رکورد زده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیسبوک باز هم به مشکل برخورده است و این بار در حوزه عکس هایی که انگار قرار نیست هیچوقت بار گذاری شوند. درواقع فیسبوک با یک مشکل نرم افزاری رو به روست.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان