arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۴ - ۲۶ آبان ۱۳۹۰

آخرین اخبار درباره مرحوم احمد رضایی به روایت سایت محسن رضایی/قاضی پرونده از دادن اسناد و مدارک همراه با جسد خودداری کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایت رسمی محسن رضایی نوشت: بنا بر آخرین اخبار دریافتی پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی ، تیمی به سرپرستی دکتر امیدوار رضایی به دوبی اعزام شده و در حال پیگیری تحویل جنازه و انتقال به ایران هستند.

با گذشت بیش از هفت روز از این حادثه، تاکنون پلیس امارات متحده عربی، پاسخ روشنی ارائه نکرده و انتقال جنازه به ایران در پرده ای از ابهام قرار گرفته است. هر چند مقامات امنیتی و پلیسی امارات قول داده اند که امروز جنازه را تحویل بدهند اما قاضی پرونده از دادن اسناد و مدارک همراه با جنازه خودداری کرده و مدعی است که تحقیقات هنوز ادامه دارد و تنها نظر یک نفر پزشک را به طور رسمی دریافت کرده اما سایر مراجع از جمله پلیس جنایی، هنوز اظهار نظری مشخصی نکرده اند . البته پلیس دوبی طی یک هفته گذشته در چند نوبت اظهار نظرهای ضد و نقیضی کرده است .

این ارگان در حالیکه روز یکشنبه اعلام کرده بود که احمد رضایی با چاقو خودکشی کرده، اما در اظهار نظر روز چهارشنبه اعلام کرده که نامبرده در اثر مصرف دارو فوت کرده است اما قاضی پرونده می گوید تا تحقیقات مان تمام نشود اعلام نظر نخواهیم کرد .

البته تیم اعزامی تا زمانی که جنازه وارد ایران نشود و با مراجع رسمی از جمله پلیس جنایی و پزشکی قانونی ایران بررسی های مشترکی انجام ندهند بالطبع از هر نوع اظهار نظری خودداری خواهند کرد .

بر پایه اخبار رسیده اگر تا امشب جنازه را تحویل تیم اعزامی بدهند طی روزهای آینده تشییع جنازه و مجالس ترحیم برگزار خواهد شد که به اطلاع عموم نیز خواهد رسید .

در پایان ، از رسانه های کشور انتظار داریم که هر نوع اطلاع رسانی را با هماهنگی تیم تحقیق، صورت دهند .
نظرات بینندگان