arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۷۱۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۰ - ۲۶ آذر ۱۳۹۷

ابوترابی‌فرد : مسائل کشور جز با اجماع حل نمی‌شود/اگر اجماع داخلی وجود داشت برجام به سهولت پیش می‌رفت

امام جمعه موقت تهران گفت:‌ مسائل کشور با اجماع حل می‌شود و اجماع جز با کنار گذاشتن سلایق، هوا و هوس‌ها به دست نمی‌آید. اگر دولت نیمی از وقتی که برای اجماع سازی با جامعه جهانی گذاشت را برای اجماع گروه‌های داخلی برگزار می‌کرد برجام به سهولت پیش می‌رفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ابوترابی‌فرد : مسائل کشور جز با اجماع حل نمی‌شود/اگر اجماع داخلی وجود داشت برجام به سهولت پیش می‌رفتابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران در جلسه شورای اداری استان تهران و مراسم تودیع و معارفه استاندار با بیان اینکه بنده سال‌هاست که به عقلانیت،‌تلاش و دیانت مقیمی در خانه ملت پی برده‌ام،‌گفت: این برادر عزیز را با واژه‌های پرکار، کم هزینه، متواضع و متدین نام می‌برم و این موارد از ویژگی‌هایی است که در جمهوری اسلامی از فرد مدیر انتظار می‌رود. این شخص به حوزه‌های مختلف علی‌الخصوص ترافیک و آلایندگی هوای تهران توجه ویژه‌ای داشتند.

وی افزود: ما می‌توانیم با توجه به راه‌اندازی قطار شهری در برخی مناطق استان از ورود 250 هزار خودرو به شهر تهران جلوگیری کنیم. رینگ آب شرب تهران که با هزینه سنگین از سال‌ها پیش طرح شد در زمان حضور آقای مقیمی 25 تا 30 درصد پیشرفت کار داشت که امیدواریم با حضور آقای بندپی تلاش‌ها ادامه یابد.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد:‌مشکلات تعاونی‌های تهران که بیش از 30 مورد اعتراض داشتند حل شد که توسط مقیمی به خوبی مورد بررسی قرار گرفت. در بحث زلزله بافت فرسوده از مسائل اساسی کشور است که در دستور کار مقیمی بوده و باید مورد توجه سایر مسئولان باشد. همچنین توجه به زیرساخت ستاد بحران از موارد مهم به شمار می‌رود.

وی افزود: بحث انتخابات از موارد مهمی است که باید به آن توجه شود. ما هر ساله انتخابات‌های متعددی را برگزار کرده‌ایم و امسال هم انتخابات مجلس وجود دارد لذا مردم باید در زمینه آرا، احساس امنیت و آرامش کنند.امروزه ما با وجود تحریم‌ها سه درصد مالیات، ارزش افزوده دریافت  می‌کنیم که در سایر کشورها این مورد 3 درصد است.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: وضعیت ما اکنون مناسب نیست و اگر استانداران مسئولیت‌پذیری مناسبی داشته باشند ما در کشور با تحول روبرو می‌شویم. دولت برای افزایش سطح علمی استانداران متناسب با وظایف آنان تصمیم مهمی باید بگیرد و در این صورت است که می‌توان دید چه پیشرفت‌های مهمی ایجاد می‌شود. مسائل کشور با اجماع حل می‌شود و اجماع جز با کنار گذاشتن سلائق، هوا، و هوس‌ها به دست نمی‌آید اگر دولت نیمی از وقتی را که برای اجماع سازی با جامعه جهانی گذاشت، که بسیار قابل تقدیر است با گروه‌های داخلی برقرار می‌کرد برجام به سهولت پیش می‌رفت. باید با تخلفات برخورد جدی کرد لذا جامعه تنها با داشتن اخلاق به حل مسائل نمی‌رسد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
ج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
1
1
خداپدرومادرمسولین دلسوزوباتدبیر وپرکاررابیامرزد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
0
0
برجام رو با دست میکشیدن با پا پس میزدن، سرنوشت بهتری برای برجام نمیشد پیشبینی مرد
نظرات بینندگان