arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۷۲۴۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۵ - ۲۷ آذر ۱۳۹۷

حجت‌الاسلام نقویان با حکم رییس جمهور، دبیر هیأت عالی گزینش کشور شد

در بخشی از حکم روحانی خطاب به حجت الاسلام نقویان آمده است: در اجرای ماده 5 آیین‌نامه اجرایی قانون گزینش کشور و براساس پیشنهاد هیأت عالی گزینش، به موجب این حکم جناب عالی را که فردی آگاه، متعهد، دارای تجربیات ارزنده و مشی و منش اعتدالی هستید با تفویض وظایف مقرر در تبصره 2 ماده 5 قانون، به عنوان «دبیر هیأت عالی گزینش کشور» منصوب می کنم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رییس جمهوری در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر نقویان را به عنوان «دبیر هیأت عالی گزینش کشور» منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در بخشی از حکم حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی خطاب به حجت الاسلام نقویان آمده است: در اجرای ماده 5 آیین‌نامه اجرایی قانون گزینش کشور و براساس پیشنهاد هیأت عالی گزینش، به موجب این حکم جناب عالی را که فردی آگاه، متعهد، دارای تجربیات ارزنده و مشی و منش اعتدالی هستید با تفویض وظایف مقرر در تبصره 2 ماده 5 قانون، به عنوان «دبیر هیأت عالی گزینش کشور» منصوب می کنم.

وی در این حکم تاکید کرد: انتظار دارد بر اساس فرمان حکومتی حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، قانون و آیین‌نامه اجرایی گزینش، نسبت به روزآمدی معیارها، بهبود روش‌ها، پرهیز از نگرش‌های سلیقه‌ای و غیرحرفه‌ای در راستای جذب نیروی انسانی توانمند، متعهد و شایسته اقدام لازم معمول دارید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱۲
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
4
3
ایشون که میگفتن شغل دولتی نمیگیرن !!!
انصاف دار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
3
2
مبارک است جنس این مرد از فلزی دیگه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
2
4
مرد و مردانه آقای نقویان بعد از چهل سال بیا و مبنا را شایسته سالاری قرار بده و از حشو و زوائد بپرهیز .اینجانب یکی از اسیب دیدگان جدی دهه 60 گزینش نیروی انسانی اموزش و پرورش بودم که آن داغ توهین و تحقیر را تا زنده ام در سینه و دل دارم...و امید که پرونده ها در گزینش محفوظ باشد ...تا ببینی چه بلایی بر سال نسل انقلاب کرده ما آوردند.در پایان ای کاش اعاده حیثیتی از مردودین گزینش دهه 60 صورت پذیرد
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
2
با سلام و احترام... جناب آقای نقویان بسیار بسیار از انتخاب و انتصاب جنابعالی بعنوان دبیرعالی هسته گزینش کشور خرسند هستیم.. خدارو شکر.. خدارو شکر... که جنابعالی این مسوولیت را پذیرفتین چرا که این مردم بینوا به مسوولانی چون جنابعالی نیازمند بودن به یک مرد خدا به یک انسان واقعی نیاز داشتیم.. دست حق به همراهتون.. یا علی
نظرات بینندگان