arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۳ - ۲۷ آبان ۱۳۹۰

تصاویر : خلاقیتی نوین در جداسازی پیاده راه هفت تیر از خیابان

اگر گذرتان به میدان هفت تیر افتاده باشد ، صحنه ای جالب را در ضلع جنوب غربی میدان دیده اید. محصور شدن پیاده راههای میدان با نرده های بلند که امکان عبور از آنها وجود ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

همانطور که ملاحظه می فرمایید اگر مسافری جلوتر از ایستگاه اتوبوس از تاکسی پیاده شود باید مسیری طولانی را طی کند تا بتواند به پیاده راه برسد و خود را از خیابان برهاند. 

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی انتخاب Entekhab.ir ، حالا تصور کنید باران آمده باشد و زمین هم خیس باشد و هم لغزنده ، در طول مسیر فلش نمایش داده شده ، اگر عابر پیاده با موتورهایی که ویراژ می دهند تا از ترافیک برهند برخورد نکند و یک دعوایی حسابی به جهت فرهنگ بالای رانندگی موتور سیکلت در کشور ، ایجاد نشود ، ماشین ها ایشان را تا پایان خط و رسیدن به پیاده راه به یک حمام مجانی البته با آب های مزین به آلودگی میهمان می کنند و اگر هم جناب عابر اعتراضی بکنند به جهت فرهنگ متعالی و متقابل عابرین و رانندگان باز بجای اینکه عذرخواهی انجام شود و درد چاره شود با یک دعوا ختم به خیر می شود و روز از نو و روزی از نو.

البته اگر دقت بفرمایید برای دسترسی به ایستگاه مترو هم باید همین مسیر را طی کرد . 

نکته مهمی هم که باید به آن توجه داشت ، استفاده موتورسواران از اندک مسیر باز دسترسی به پیاده راه می باشد که گویا مسئولین که خیالشان از عدم بهره مندی این عده (که به حقوق عابرین احترام نمی گذارند) از فرهنگ ترافیکی راحت است و قصدی هم بر آموزش شهروندانی از این دست ندارند ، تنها راه را بستن راه دسترسی به پیاده راه تشخیص داده اند. این هم از همان خلاقیت هاست ، که شهروندان همواره بدان غبطه می خورند. 








نظرات بینندگان