arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۹ - ۳۰ آذر ۱۳۹۷

استعفای مدیرعامل یک تیم لیگ برتری / علی امیری از نساجی مازندران رفت

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران که در دو فصل اخیر مدیریت این باشگاه را بر عهده داشت از سمت خود استعفا کرد. علی امیری، در رابطه با استعفا خود اظهار داشت: استعفای بنده در کمال خوبی و خوشی، توام با خاطرات خوب و صرفا به دلیل خستگی مفرط و گرفتاری شخصی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرعامل نساجی مازندران به دلیل مشکلات شخصی از سمت خود استعفا داد.

به گزارش تسنیم، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران که در دو فصل اخیر مدیریت این باشگاه را بر عهده داشت از سمت خود استعفا کرد.

علی امیری، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در رابطه با استعفا خود اظهار داشت: ابتدا وظیفه خود می‌دانم از محبت بی دریغ و الطاف مردم قائم‌شهر و هواداران نساجی تشکر کنم که در طول این یک سال و نیم گذشته یار و یاور ما بودند و دست تک تک این عزیزان را به گرمی می فشارم.

وی در ادامه افزود: از آقای فرهاد صنیعی فر و آقای حدادیان کمال تشکر را دارم و امیدوارم همکاری بنده نیز برای این باشگاه مثمر ثمر بوده باشد.

امیری بیان داشت: جا دارد از جواد نکونام، فرزاد مجیدی، کادر فنی و بازیکنان و همه عوامل نساجی که در طول فصل افتخار همکاری با آنان را داشتم نیز قدردانی کنم. استعفای بنده در کمال خوبی و خوشی، توام با خاطرات خوب و صرفا به دلیل خستگی مفرط و گرفتاری شخصی است.

مدیرعامل سابق تیم استقلال تهران در پایان خاطرنشان کرد: برای تیم نساجی مازندران در ادامه مسابقات لیگ برتر آرزوی توفیق و پیروزی دارم.

نظرات بینندگان