arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۶ - ۰۲ دی ۱۳۹۷

افزونه جدید توییتر حاشیه ساز شد / تشدید جنگ کاربران اندروید و ios  در شبکه های اجتماعی

جدیدترین افزونه توییتر باعث جنجالهای مجازی شده است. چرا که اکنون کاربران اندروید و ios می توانند متوجه شوند طرف مقابل از چه سیستم عاملی استفاده می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جدیدترین افزونه توییتر باعث جنجالهای مجازی شده است. چرا که اکنون کاربران اندروید و ios می توانند متوجه شوند طرف مقابل از چه سیستم عاملی استفاده می کند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، جدیدترین به روزرسانی توییتر باعث شده بین کاربران اندروید و ios  نزاعی جدی در بگیرد. این افزونه یک قطعه ظریف از اطلاعات است که نشان می دهد کاربری که توییتی را ارسال کرده است از نسخه  وب یا تلفن همراه  استفاده کرده و اگر از تلفن همراه برای ارسال توییت استفاده کرده، تلفن مذکور، اندرویدی بوده یا ios .

البته این افزونه چندان جدید نیست و از اوایل ماه جاری میلادی در موبایلهایی که از توییتر استفاده می کردند دیده می شد اما به نظر می رسد با اشاعه این ویژگی و البته ظاهر شدندش در نسخه وب، وضعیت پیچیده تر شده است.

کاربران نیز در برابر این ویژگی بازخوردهایی گوناگون دارند. بعضی از آنها خوشحال هستند که اطلاعات بیشتری در زمینه پیدا کنند، مثلا اینکه شخصی از تلفن همراه یا از برنامه های شخص ثالث استفاده می کند، اما بعضی دیگر معتقدند این  موضوعی غیر ضروری است که منجر به رقابت ناسالم بین اندروید و ios  شده است.

جالب توجه ترین بخش ماجرا این است که دسترسی به جزئیات نیز، چندان جدید و پیچیده نیست نیست. در سال 2012، یعنی حدود شش سال پیش، توییتر این اطلاعات را به عنوان بخشی از یک سری تغییرات برای متحد کردن کاربران در سراسر دستگاه ها، تمرکز بر تجربه خواندن و کادهش تبلیغات به طور آزمایشی آغاز کرد.اما به نظر می رسد اکنون این ویژگی به شکل قابل توجهی مورد استقبال واقع شده و بیش از 330 میلیون کاربر از آن استفاده می کنند.

بر همین اساس با توجه به این که بسیاری از کاربران توییتر ممکن است مطلع نباشند این ویژگی از مدت ها پیش به طور نسبی وجود داشته، اما استفاده نمی شده، اکنون حواشی مختلفی ایجاد می شود.

برخی از ناظران بازار معتقدند این درگیری های توییتری و کل کل در مورد نوع سیستم عامل، حتی می تواند به مدل گوشی ها و برندها کشیده شود، گرچه هم اکنون نیز کاربران آیفون و موبایلهای سامسونگ درگیری را آغاز کرده اند.

نظر شما چیست؟ این اقدام توییتر مثبت است یا منفی؟

 

 

نظرات بینندگان