arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۶ - ۱۰ دی ۱۳۹۷

سرقت از چاه‌های آب در مهران

فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: سارق سابقه‌دار وحرفه‌ای چاه‌های آب زمین‌های کشاورزی در شهرستان مهران توسط مأموران آگاهی دستگیر شد.متهم در بازجویی‌های اولیه به ۴ فقره سرقت اعتراف و عنوان کرده است که با یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک در چند مرحله، وسایل چاه‌های آب زمین‌های کشاورزی را سرقت کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: سارق سابقه‌دار وحرفه‌ای چاه‌های آب زمین‌های کشاورزی در شهرستان مهران توسط مأموران آگاهی دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ «قدرت‌الله شهبازبیگی» اظهار کرد: به‌دنبال وقوع چند فقره سرقت از چاه‌های آب زمین‌های کشاورزی سطح شهرستان، موضوع از طریق پلیس آگاهی شهرستان دردستور کار قرار گرفت.

وی با بیان این‌که با اشراف اطلاعاتی پلیس و تشکیل اکیپ ویژه گشت، سرنخ‌هایی از فعالیت یک سارق سابقه‌دار در این پرونده به دست آمد، گفت: با شناسایی متهم، دستگیری او با موفقیت انجام گرفت و وی را که آلات جرم را به همراه داشت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با بیان این‌که متهم با تشکیل پرونده قضایی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۴ فقره سرقت اعتراف و عنوان کرده است که با یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک در چند مرحله، وسایل چاه‌های آب زمین‌های کشاورزی را سرقت کرده است.

نظرات بینندگان