arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۰۷۷۵
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۶ - ۱۴ دی ۱۳۹۷

گادوین منشا: از تصمیم برانکو شوکه شدم / به این سوال که کنار گذاشتن من فنی بوده یا نه، پاسخ نمی‌دهم؛ هواداران بهترین قاضی هستند

گادوین منشا در پاسخ به این پرسش که آیا به خاطر عملکرد فنی از پرسپولیس کنار گذاشته شده یا مسائل دیگری در میان بوده است، تصریح کرد: در این مورد من نباید پاسخ دهم. عملکرد من در پرسپولیس مشخص است. در هر بازی که برای این تیم به میدان رفتم تمام تلاشم این بود که در زمین بازیکنی مؤثر باشم. هواداران در این مورد بهترین قاضی هستند. آنها می‌دانند منشا در سخت‌ترین روز‌ها پرسپولیس را ترک نکرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گادوین منشا: از تصمیم برانکو شوکه شدم / به این سوال که کنار گذاشتن من فنی بوده یا نه، پاسخ نمی‌دهم؛ هواداران بهترین قاضی هستند

گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس قضاوت در مورد عملکردش در این تیم را به هواداران پرسپولیس سپرد.

برانکو ایوانکوویچ در حالی نام گادوین منشا را در لیست فروش باشگاه پرسپولیس قرار داد که عملکرد این بازیکن در نیم‌فصل سپری شده چندان هم بد نبود. اگرچه آمار گلزنی منشا در پرسپولیس اصلاً قابل دفاع نیست، اما دوندگی، تأثیرگذاری و موقعیت‌سازی او برای بازیکنان کناری‌اش در ترکیب سرخپوشان خوب بوده است. با توجه به همین قضیه خود منشا وقتی متوجه شد باید برای تسویه حساب با پرسپولیس به ایران برگردد، شوکه شد.

شوکه شدم!
گادوین منشا در گفت‌وگو با تسنیم در مورد جدایی غیرمنتظره‌اش از پرسپولیس، اظهار داشت: ابتدا وقتی این خبر به گوشم رسید، شوکه شدم، چون واقعاً باور نداشتم که برانکو مرا در اختیار باشگاه قرار داده است. البته خیلی زود با این قضیه کنار آمدم، به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای شرایط را پذیرفتم و حالا به آینده فکر می‌کنم.

در سخت‌ترین روز‌ها پرسپولیس را ترک نکردم
وی در پاسخ به این پرسش که آیا به خاطر عملکرد فنی از پرسپولیس کنار گذاشته شده یا مسائل دیگری در میان بوده است، تصریح کرد: در این مورد من نباید پاسخ دهم. عملکرد من در پرسپولیس مشخص است. در هر بازی که برای این تیم به میدان رفتم تمام تلاشم این بود که در زمین بازیکنی مؤثر باشم. هواداران در این مورد بهترین قاضی هستند. آنها می‌دانند منشا در سخت‌ترین روز‌ها پرسپولیس را ترک نکرد. در شرایطی که طلب زیادی از باشگاه داشتم و می‌توانستم خیلی راحت قرارداد خود را یکطرفه فسخ و کل پولم را بگیرم، اما این کار را به خاطر هواداران نکردم. الان هم ناراحت نیستم که چرا این کار را انجام ندادم و فقط انتظار دارم باشگاه در قبال من به تعهداتش مالی‌اش عمل کند.

آمار دوندگی‌ام در پرسپولیس مشخص است
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که عملکرد او در امر گلزنی در پرسپولیس برخلاف تیم سابقش پیکان خوب نبوده است، خاطرنشان کرد: شاید برخی عملکرد یک مهاجم را فقط در گلزنی بدانند، اما واقعاً این‌طور نیست. من در ترکیب پرسپولیس تلاشم این بود که بازیکن مؤثری باشم و آمار دوندگی‌ام در زمین مشخص است. شاید برای اینکه صاحب توپ شوم مجبور بودم بارها به عقب برگردم و حداقل بازیکنان کناری خود را صاحب موقعیت گل کنم. یک مهاجم برای اینکه گل بزند باید صاحب موقعیت شود، اتفاقی که برای من در پرسپولیس کمتر رخ داد. وظیفه‌ام در پرسپولیس خیلی متفاوت با پیکان بود و اصلاً نباید عملکرد من در این دو تیم با هم مقایسه شود.

پیشنهادها را بررسی می‌کنم
منشا در پایان راجع به تیم آینده‌اش گفت: قبل از هر چیز باید تکلیفم با پرسپولیس مشخص شود. من طلب زیادی از باشگاه دارم و باید در این مورد صحبت کنیم. پیشنهادات زیادی از تیم‌های ایرانی و خارجی به مدیربرنامه‌هایم رسیده است و سعی می‌کنم بهترین تصمیم را بگیرم.

نظرات بینندگان