arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۰۸ - ۱۷ دی ۱۳۹۷

نیویورک‌تایمز: بایدن ظرف دو هفته آینده در خصوص کاندیداتوری تصمیم می‌گیرد

«جو بایدن»، معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده در دوران ریاست جمهوری «باراک اوباما» گفته است که به کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا تمایل دارد. هم‌حزبی‌های دموکرات بایدن که با او صحبت کرده‌اند، به روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز گفته‌اند که بایدن تصمیم خود را در خصوص کاندیدا شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری احتمالا ظرف دو هفته آینده خواهد گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بایدن ظرف دو هفته آینده در خصوص کاندیداتوری ریاست جمهوری تصمیم می‌گیرد

معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا نسبت به کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2020 آمریکا ابراز تمایل کرده و گفته ظرف دو هفته آینده تصمیم نهایی را می‌گیرد.

«جو بایدن»، معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده در دوران ریاست جمهوری «باراک اوباما» گفته است که به کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا تمایل دارد.

هم‌حزبی‌های دموکرات بایدن که با او صحبت کرده‌اند، به روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز گفته‌اند که بایدن تصمیم خود را در خصوص کاندیدا شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری احتمالا ظرف دو هفته آینده خواهد گرفت.

در صورتی که بایدن بخواهد در انتخابات ریاست جمهوری 2020 به‌عنوان کاندیدای دموکرات‌ها شرکت کند ابتدا باید در مبارزات انتخاباتی درون‌حزبی پیروز شود. در نهایت کنوانسیون حزب دموکرات باید نامزد نهایی این حزب را معرفی کند.

نامزد دموکرات‌ها در انتخابات 2020 باید با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا رقابت کند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان