arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۱۶۰۸
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۱ - ۱۸ دی ۱۳۹۷

شرکت نفت گچساران: آتش سوزی رستوران این شرکت بر اثر زیاد کردن شعله گاز اتفاق افتاد / هیچ‌گونه انفجاری رخ نداده / یک مصدوم به شیراز اعزام شده

رئیس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: این آتش سوزی بر اثر زیاد کردن شعله گاز اتفاق افتاده و هیچ‌گونه انفجاری در این محوطه رخ نداده است. وی با اشاره به وضعیت مصدومان حادثه دیده ادامه داد: حال عمومی مصدومین رضایت‌بخش است و یک نفر از مصدومین به شیراز اعزام شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: این آتش سوزی بر اثر زیاد کردن شعله گاز اتفاق افتاده و هیچ‌گونه انفجاری در این محوطه رخ نداده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز گچساران، شهباز صفری افزود: در پی خبر اعلام آتش‌سوزی روز گذشته در رستوران غذاخوری مجتمع دشت بلوط شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گروه‌های اطفاء و امدادی به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در بررسی‌های اولیه حاکی از آتش‌سوزی در آشپزخانه و در هنگام زیاد کردن شعله‌ گاز بوده است که متأسفانه باعث سوختگی سطحی 2نفر از کارکنان نیروهای پیمانکاری شرکت جاویدگران مهر جنوب شده است.

رئیس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: کارشناسان این شرکت در حال بررسی علل ریشه‌ای حادثه هستند.

صفری با اشاره به خبری که در سایت‌های محلی در این باره منتشر شده بود، تصریح کرد: این آتش سوزی بر اثر زیاد کردن شعله گاز اتفاق افتاده و هیچ‌گونه انفجاری در این محوطه رخ نداده است.

وی با اشاره به وضعیت مصدومان حادثه دیده ادامه داد: حال عمومی مصدومین رضایت‌بخش است و یک نفر از مصدومین به شیراز اعزام شده است.

به گزارش ایسنا، روز گذشته رستوران غذاخوری دشت بلوط شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران طعمه حریق شد که در این حادثه 3 نفر از نیروهای پیمانکاری شرکت جاوید گران مهر جنوب دچار سوختگی شدند.

نظرات بینندگان