arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۷ - ۱۸ دی ۱۳۹۷

کشف ۵۵ سکه تقلبی با دستگیری یک نفر در قزوین

فرمانده انتظامی قزوین از کشف ۵۵ عدد سکه تقلبی و دستگیری یک نفر در این خصوص در قزوین خبر داد و گفت: در بازجوئی از متهم تعداد ۲۹ سکه تقلبی پارسیان کشف و وی به مقر پلیس منتقل شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف 55 عدد سکه تقلبی و دستگیری یک نفر در این خصوص در قزوین خبر داد.

سرهنگ رسول فراهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: در پی اعلام شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر فعالیت فردی در زمینه فروش سکه‌های تقلبی در سطح شهر قزوین به صنف طلافروشان و کلاهبرداری از 2 صنف طلافروشی و فروش 10 عدد سکه تقلبی«پارسیان» بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرارگرفته و واحد گشت به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: با تحقیقات و بررسی‌های انجام توسط پلیس و کسب سرنخ‌هایی از هویت فرد کلاهبردار، مأموران با مراقبت‌های نامحسوس پلیسی فرد موردنظر را در "سه‌راهی خیابان خیام" شناسایی و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین اضافه کرد: در بازجوئی از متهم تعداد 29 سکه تقلبی پارسیان کشف و وی به مقر پلیس منتقل شد.

فراهانی عنوان کرد: در بازجوئی و بررسی‌های مأموران مشخص شد فرد کلاهبردار غیربومی استان بوده و با اسکان دریکی از مسافرخانه‌ها نسبت به تردد در شهر و فروش سکه‌های تقلبی اقدام می‌کرد.

وی تصریح کرد: در بازرسی از محل اسکان متهم در مسافرخانه تعداد 16 سکه نیز کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه جمعاً تعداد 55 سکه تقلبی کشف شد، ابراز کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

نظرات بینندگان