arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۶ - ۱۹ دی ۱۳۹۷

آیا غول مخابراتی ایالات متحده دروغگوست؟ / ابهام در مورد زمان ارائه اینترنت 5G  ادامه دارد

برخی از رقبای شرکت AT & T می گویند سرویس اینترنت 5G این شرکت از اساس گمراه کننده و فریبکارانه است چرا که خبری از اینترنت 5G نیست و این شرکت درواقع همان اینترنت 4G را به اسم 5G به کاربران ارائه می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برخی از رقبای شرکت AT & T می گویند سرویس اینترنت 5G این شرکت از اساس گمراه کننده و فریبکارانه است چرا که خبری از اینترنت 5G نیست و این شرکت درواقع همان اینترنت 4G را به اسم 5G به کاربران ارائه می کند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، جنگ بین غول های مخابراتی ایالات متحده موضوع تازه ای نیست اما این ورایزون و تی موبایل به بدترین شکل ممکن علیه AT & T  موضع گرفته اند و می گویند این شرکت برای بازاریابی بهتر اقدام به دروغگویی به کاربران کرده است.

مدیران این دو شرکت معتقدند AT & T برای بازاریابی بهتر اقدام به فریب کاربران کرده و از اینترنتی به عنوان اینترنت 5G یاد می کند که از اساس با استانداردهای 5G مطابقت ندارد. G. آنها تلاش های AT & T را به اشتباه انداختن و عمدا گمراه کردن مشتریانی می دانند که به امید دریافت اینترنت 4G از خدمات این شرکت استفاده می کنند.

کالی مالدی، یکی از مدیران ارشد فناوری ورایزون، به طور مستقیم با اشاره به نام  AT & T  در یک مصاحبه جدید که روز گذشته در مطبوعات منتشر شد گفت که شرکت هایی که سرویس های جعلی و وسوسه انگیز به کاربران می دهند باعث می شوند اعتماد مردم به این سرویس ها از دست رفته و نابود شود.

در همین حال، مدیر عامل تی موبایل جان تریلر، توییتر را متهم کرده که AT & T را  موجه جلوه می دهد و در دروغگویی این شرکت به مردم نقش دارد چرا که سرویس های این شرکت اصلا آن چیزی نیست که تظاهر می شود.

اما AT & T با رد این اتهامات می گوید که فناوری جدید پایه و اساس خدمات 5G این شرکت است و هیچ دروغی در کار نیست و به همین دلیل است که این شرکت جدیدترین سرویس خود را  5G Evolution نامیده است. این سرویس در حال حاضر در 400 بازار موجود است و کاربران شاهد نشانگر 5G E را برای نشان دادن وضعیت اینترنت خود هستند.

5G  نسل بعدی سرویسهای بیسیم است و انتظار می رود که سرعت و دقت پاسخگویی به شبکه را افزایش دهد، که باعث می شود کاربران تجربه بهتری از تلفن همراه داشته باشند و حتی در حوزه هایی مثل واقعیت مجازی نیز بیشتر فعال شوند.

شرکت AT & T و ورایزون برای راه اندازی اینترنت 5G در سال 2019 از مدت ها پیش مسابقه دارند . مدیرعامل ورایزون در مصاحبه ای در CES تایید کرد که اولین تلفن مبتنی بر اینترنت 5G را که Moto Z3 موتورولا، است حتمالا در چند ماه آینده راه اندازی خواهد کرد.

اما تی موبایل اعلام کرده تا سال 2020 خبری از اینترنت 5G  نخواهد بود. با این حال هر دو شرکت ورایزون و تی موبایل قول داده اند تا با مصرف کنندگان صادق باشند تا اطمینان حاصل شود که سرویس های 5G واقعی به  آنها ارائه می شود.

نظرات بینندگان