arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۱۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۸ - ۱۹ دی ۱۳۹۷

چاپ آقا چگونه به بهترین ارائه‌دهنده آنلاین خدمات چاپی تبدیل شد؟

در چاپ آقا روی تمام مراحل آماده‌سازی سفارش‌ها، نظارت و کنترل دقیقی صورت می‌گیرد. بررسی کیفیت فایل و رنگ‌ها، قبل، حین و پس از فرآیند چاپ، توسط نرم‌افزارهای تخصصی، کنترل کیفیت، خدمات قبل و پس از فروش و ارسال محصول از مهمترین ویژگی‌های این شرکت است. به این ترتیب کیفیت کار شما تضمین شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امروزه با آنلاین شدن امور مختلف از خرید کالاهای گران‌ و ارزان‌قیمت تا ارائه سفارش‌های چاپی، شاهد رشد و توسعه استارتاپ‌های فعال در حوزه‌هایی چون چاپ دیجیتال هستیم.

چاپ آقا به عنوان نخستین شرکت ارائه‌دهنده خدمات چاپی یکی از موفق‌ترین‌ها در حوزه چاپ است.

این شرکت دانش‌بنیان، شرایطی را فراهم آورده است سرعت ارسال و دریافت سفارش‌های چاپی با کیفیت بالا و قیمت مناسب افزایش یابد و علاوه بر این‌ها، رضایت مشتریان جلب شود.

با چاپ آقا به عنوان تنها شرکت آنلاین در حوزه چاپ دیجیتال، ارائه خدمات چاپی از چاپ دیجیتال کاتالوگ، تراکت، چاپ بروشور، پاکت، کارت ویزیت و ... سریع و باکیفیت‌تر از قبل شده است و معضل سابق ارائه‌دهندگان سفارش‌های چاپی که کیفیت پایین سفارش‌های چاپی، بدقولی در زمان تحویل سفارش‌های چاپی، لزوم مراجعه به دفاتر ارائه‌دهنده خدمات چاپ و... بود رفع شود.

می‌توان گفت که چاپ آقا با ارائه راهکاری اصولی به خوبی این معضلات را شناسایی و حل و فصل کرده است. چگونه؟ در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد خدمات چاپ آقا بیشتر بدانید.

افزایش سرعت ارائه و دریافت سفارش‌های چاپی

این شرکت دانش‌بنیان دارای چاپخانه مجهزی با دستگاه‌های جدید است و کل فرایند سفارش (طراحی، چاپ دیجیتال، چاپ اُفسِت، قیمت و سرعت ارسال) برای جلوگیری از اتلاف وقت روی وبسایت چاپ آقا صورت می‌گیرد. در چاپ آقا شما می‌توانید سفارش‌های چاپی خود را به صورت آنلاین ارائه دهید و در وقت خود صرفه‌جویی کنید. دیگر نیازی نیست برای ارائه سفارش‌های چاپی، این سفارش‌ها را روی سی‌دی یا حافظه‌های فلش به دفاتر چاپ ارسال کنید. با چند کلیک ساده کل پروسه سفارش تا دریافت سفارش‌های چاپی انجام می‌شود.

چاپ آقا چگونه به بهترین ارائه‌دهنده آنلاین خدمات چاپی تبدیل شد؟

تضمین کیفیت سفارش‌های چاپی

در چاپ آقا روی تمام مراحل آماده‌سازی سفارش‌ها، نظارت و کنترل دقیقی صورت می‌گیرد. بررسی کیفیت فایل و رنگ‌ها، قبل، حین و پس از فرآیند چاپ، توسط نرم‌افزارهای تخصصی، کنترل کیفیت، خدمات قبل و پس از فروش و ارسال محصول از مهمترین ویژگی‌های این شرکت است. به این ترتیب کیفیت کار شما تضمین شده است.

شفاف‌سازی قیمت

یکی از مشکلاتی که بسیاری از مشتریان خدمات چاپی با آن مواجه هستند، اعلام قیمت سلیقه‌ای از سوی برخی از ارائه‌دهندگان خدمات چاپی است. چاپ آقا اما به بهترین نحو این مشکل را رفع کرده است و قیمت‌ها را در وبسایت خود کاملا شفاف اعلام کرده است. اگر به وبسایت چاپ آقا مراجعه کنید، شاهد اراده شفاف قیمت خدمات چاپی در صفحه مورد نظر خواهید بود. در چاپ آقا شما می‌توانید سفارش‌های چاپی را با قیمت مناسب ارائه و با بالاترین کیفیت دریافت کنید.

ارائه مشاوره آنلاین برای طراحی سفارش‌های چاپی

در چاپ آقا شما می‌توانید سفارش‌های چاپی خود را به صورت آنلاین ارائه دهید و در صورتی که نیاز به مشاوره داشتید از کمک مشاوران حرفه‌ای این استارتاپ بهره ببرید یا حتی طراحی طرح خود را به ابزارهای آنلاین طراحی یا متخصصان این حرفه بسپارید. به این ترتیب همان طرحی را دریافت می‌کنید که مد نظرتان است.

سنجش رضایت مشتری

چاپ آقا یک استارتاپ دانش‌بنیان و از مهمترین اعضای اکوسیستم استارتاپی کشور با بیش از 50 نیروی فعال است که توانسته است به دلیل ارائه سریع سفارش‌ها با کیفیت مطلوب، رضایت 97 درصدی مشتریان را در سراسر ایران جلب کند. جلب رضایت مشتری برای چاپ آقا از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین دلیل است که پروسه ارائه و آماده‌سازی سفارش‌سازی سفارش‌های چاپی را برای مشتریانش شفاف کرده است.

به بیان کلی در حال حاضر چاپ آقا از لحاظ پشتیبانی از سفارش‌های چاپی، ارائه قیمت‌های مناسب، تضمین کیفیت و سرعت ارسال سفارش‌های چاپی حرف اول را می‌زند.

پس اگر شما هم در پی یافتن راهی سریع و مطمئن برای ارائه و دریافت سفارش‌های چاپی با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت هستید به Chapagha.com مراجعه کنید.

منبع : ویرلن

 

نظرات بینندگان