arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۰ - ۱۹ دی ۱۳۹۷
نتایج یک نظرسنجی نشان داد؛

۷۲ درصد فرانسوی‌ها موافق عملکرد ماکرون نیستند

نتایج یک نظرسنجی نشان داد، میزان محبوبیت رئیس‌جمهوری فرانسه در حال حاضر ۲۸ درصد است.این رقم در مقایسه با ماه گذشته پنج درصد افزایش یافته اما با این حال نتایج نظرسنجی ایفوپ نشان می‌دهد که به رغم این افزایش، امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه در میان مردم این کشور چندان هم محبوب نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

۷۲ درصد فرانسوی‌ها موافق عملکرد ماکرون نیستندنتایج یک نظرسنجی نشان داد، میزان محبوبیت رئیس‌جمهوری فرانسه در حال حاضر ۲۸ درصد است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این رقم در مقایسه با ماه گذشته پنج درصد افزایش یافته اما با این حال نتایج نظرسنجی ایفوپ نشان می‌دهد که به رغم این افزایش، امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه در میان مردم این کشور چندان هم محبوب نیست.

در نتایج این نظرسنجی آمده است، برای نخستین بار از زمان آغاز بحران ناشی از جنبش جلیقه‌زردها، میزان محبوبیت رئیس‌جمهوری فرانسه افزایش پنج درصدی داشته و به ۲۸ درصد رسیده است.

با این حال، نتایج این نظرسنجی حاکی از آن است که ۷۲ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی موافق عملکرد رئیس‌جمهوری کشورشان نیستند. نظرسنجی ایفوپ نشان می‌دهد از این میزان، ۴۴ درصد مخالف سیاست‌های ماکرون هستند و ۲۸ درصد نیز حمایت از او را محتمل نمی‌دانند.

نتایج این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد میزان محبوبیت نخست‌وزیر فرانسه نیز با افزایش هفت درصدی، به ۳۳ درصد رسیده است.

نظرات بینندگان