arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۲۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۴ - ۰۲ آذر ۱۳۹۰

شمار قربانیان سیل بهبهان به 11 تن رسید/ آغاز جست‌وجوی هوایی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: فرماندار بهبهان از افزایش شمار قربانیان سیل محور بهبهان-رامهرمز به 11 نفر خبر داد و گفت: عملیات جست‌و‌جوی هوایی برای یافتن مفقودان سیلاب اخیر از صبح امروز آغاز شد.

فرهاد باذلی محبوب در خصوص آخرین کشفیات در منطقه سیل زده اظهار داشت: دقایقی پیش یک جسد دیگر نیز در منطقه کشف و به سردخانه بهبهان منتقل شد که به این ترتیب شمار قربانیان به 11 تن رسیده است.

وی تصریح کرد: دو بالگرد از جمعیت هلال احمر و مناطق نفت خیز جنوب از امروز در اختیار ما بوده و در حال جست و جوی هوایی در منطقه برای یافتن مفقودان و حادثه دیدگان احتمالی هستند.

باذلی محبوب خاطرنشان کرد: در حال حاضر به طور رسمی تنها یک نفر مفقود اعلام شده که جستجو برای یافتن این شخص و اشخاص احتمالی دیگر به طور زمینی و هوایی ادامه دارد.

فرماندار بهبهان در خصوص میزان خسارات این سیل به این شهرستان گفت: این حادثه ناگوار بالغ بر 55 میلیارد تومان خسارت به بخش های مختلف بهبهان وارد کرده که درحال آماده کردن و ارسال گزارش‌های خسارت به وزارت کشور هستیم.

وی افزود: ماموران نیروی انتظامی نیز مالکین خودروهای منتقل شده به پارکینگ‌های بهبهان را شناسایی و نسبت به تحویل خودروها به آن ها اقدامات لازم را انجام داده اند.

باذلی محبوب در پایان خاطرنشان کرد: با تلاش همه دستگاه ها در کوتاه‌ترین زمان شرایط بحرانی را کنترل و پشت سر گذاشته و اکنون خطر خاصی منطقه را تهدید نمی‌کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
0
0
آقای فرماندار تلفات سیل خیلی بیشتر از اینهاست !
سروش
|
United States
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
0
0
تو آمریکا یا اروپا خون از دماغ یکی میاد خبر فوری رد می کنن اما من اصلا ندیدم و نشنیدم درباره این موضوع حرف بزنن !
بهبهانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
0
ای کاش حقیقت رو میگفتن!
میگفتن که 7 نفر از جانباختگان در بهبهان دفن شدند و 2 نفر آبادان و 1 نفر اهواز و 1 نفر نظامی (محل دفن نامشخص)اینها جمعا 11 نفر ولی چرا تعداد 2 نفر(زن و فرزندش) از روستار کریم آباد و 1 نفر از روستای اسدآباد و چند نفر از روستای کره سیاه رو بحساب نیاوردن؟ مگه میترسین آمار دقیق رو به مردم بدین!؟
نظرات بینندگان