arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۲۹۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۴ - ۲۴ دی ۱۳۹۷

پمپئو: اظهارات ترامپ درباره ترکیه تغییری در تصمیم خروج از سوریه ایجاد نمی‌کند/ به پادشاه و ولیعهد عربستان گفتم، باید تمامی مسئولان قتل خاشقجی مجازات شوند

مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا گفت: تهدید دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به نابودی اقتصاد ترکیه در صورت حمله به کردها، هرگز تصمیمات را برای عقب‌نشینی از سوریه تغییر نخواهد داد.پمپئو گفت که با ولیعهد و پادشاه عربستان درباره مجازات عاملان قتل خاشقجی و تحقیقات و تدابیر قضایی که عربستان باید در این باره انجام دهد و همچنین مسائل حقوق بشر از جمله اوضاع فعالان زن عربستانی صحبت کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

وزیر خارجه آمریکا تأکید کرد که اظهارات ترامپ درباره ترکیه به معنای تغییر در تصمیم آمریکا برای خارج کردن نیروهایش از سوریه نیست.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا به خبرنگاران در ریاض گفت: تهدید دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به نابودی اقتصاد ترکیه در صورت حمله به کردها، هرگز تصمیمات را برای عقب‌نشینی از سوریه تغییر نخواهد داد.

وی گفت: من معتقدم که توئیت ترامپ درباره ترکیه به تحریم‌ها اشاره داشت. بهتر است از خود او در این باره سؤال کنید.

وی همچنین گفت که به پادشاه و ولیعهد عربستان گفته است که باید تمامی مسئولان قتل جمال خاشقجی مجازات شوند.

پامپئو گفت که با ولیعهد و پادشاه عربستان درباره مجازات عاملان قتل خاشقجی و تحقیقات و تدابیر قضایی که عربستان باید در این باره انجام دهد و همچنین مسائل حقوق بشر از جمله اوضاع فعالان زن عربستانی صحبت کرده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
0
به قاتل میگه خودتو مجازات کن!!!
نظرات بینندگان