arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۰۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۱ - ۲۴ دی ۱۳۹۷

روحانی در مورد سقوط هواپیمای نیروی هوایی: به خاطر اینکه مردم در مضیقه نباشد، گوشت گرم را با هواپیما جابجا می‌کنیم

رئیس جمهور ضمن تسلیت برای حادثه هواپیمای نیروی هوایی گفت: متاسفانه در این حادثه تعدادی از پرسنل نیروی هوایی که در هواپیمای باری برای کشور خدمت می‌کردند را از دست دادیم که پرسنل نیروهای هوایی همانند دیگر نیروهای مسلح حق بزرگی بر گردن ما دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس جمهور در گرگان: نیروهای هوایی بر گردن همه ما حق بزرگی دارند/ همه مردم در پیروزی انقلاب اسلامی سهیم هستندحجت الاسلام حسن روحانی در جمع طلاب و علما و روحانیون استان گلستان با اشاره به نقش روحانیون در جامعه اظهارداشت: روحانیون مبلغ دین، مبلغ اسلام، سیره پیامبر(ص)و ادامه دهنده راه مسلمانان و صالحان مخلص در راه خدا هستند.

وی ضمن تسلیت به خانواده‌های شهیدان حادثه هواپیمای نیروی هوایی افزود: متاسفانه در این حادثه تعدادی از پرسنل نیروی هوایی که در هواپیمای باری برای کشور خدمت می‌کردند را از دست دادیم.

رئیس جمهور اظهار کرد: برای اینکه مردم در مضیغه نیافتند ما کمبود گوشت گرم را به علت اینکه زمان کافی برای انتقال نداریم، با هواپیما جابجا می‌کنیم و به کشور می‌رسانیم و این هواپیما حامل گوشت گرم بود که دچار سانحه شد.

روحانی اظهار داشت: در این حادثه تعدادی از پرسنل نیروهای هوایی که همانند دیگر نیروهای مسلح حق بزرگی بر گردن ما دارند را از دست دادیم.

وی افزود: هواپیمای 747 نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس هم خدمات زیادی ارائه کرد و در آن دوران هم نیرو و هم سوخت را جابجا می‌کرد و کمک‌های فراوانی می‌کرد

روحانی با اشاره به حوادث رخ داده در ماه دی در تاریخ انقلاب اسلامی گفت: حوادثی که در دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی رخ داده برای ما اهمیت فراوانی دارد و سرآغاز نهضت انقلاب اسلامی ایران از دی ماه سال 1341 بوده است.

وی با اشاره به حوادث سال 41 گفت: شاه در دی ماه سال 41 در قم حاضر شد و سخنرانی توهین آمیزی نسبت به علما، مراجع و روحانیون انجام داد که سبب اعتراض همه مردم، روحانیون و به خصوص امام خمینی(ره) روبرو شد و به دستور امام خمینی(ره) همه مردم از کار دست کشیدند و قم سکوت و خلوت شد.

رئیس جمهور گفت: در دومین حادثه دی ماه نیز در دی ماه سال 56 بود که نهضت انقلاب اسلامی اوج گرفت و حادثه بزرگ 19 دی قم آغاز شد و در دی ماه 57 نیز یکی از مهم‌ترین روزهای انقلاب بود که شاه از ایران فرار کرد.

روحانی با اشاره به نقش همه اقشار در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همه مردم در پیروزی انقلاب اسلامی سهیم بودند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۲۲
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
1
9
سال های سال است که خودت از اسکله ها و فرودگاه های غیر قانونی حرف می زنی. 98 در صد قاچاق کشور از این راه ها و گمرک وارد کشور می شود.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
6
آقای روحانی بدهید دستتان را بخاطر این بزرگواری ببوسیم اما نمیدانم وقتی توان خرید گوشت کیلویی هشتاد هزار تومان را نداریم چه باید بکنیم
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
1
8
چرا از تولید داخل حمایت نمی کنید؟ آیا امکان تهیه گوشت در داخل کشور فراهم نیست؟
مگر چند درصد نیاز گوشت داخلی از طریق هوایی تامین می شود؟
نظرات بینندگان