arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۷ - ۲۸ دی ۱۳۹۷

سرمایه گذاری 40 میلیون دلاری غول فناوری در شرکت «فسیل» / رقابت اپل و گوگل برای ساخت ساعت های هوشمند جدی تر می شود

شرکت گوگل در رقابت با شرکت اپل در حال سرمایه گذاری در حوزه ساعت های هوشمند است و بر همین اساس نیز گوگل با سرمایه ای 40 میلیون دلاری بخش تکنولوژی ساعت های هوشمند شرکت فسیل را خریداری کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت گوگل در رقابت با شرکت اپل در حال سرمایه گذاری در حوزه ساعت های هوشمند است و بر همین اساس نیز با سرمایه ای 40 میلیون دلاری بخش تکنولوژی ساعت های هوشمند شرکت فسیل را خریداری کرده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شرکت فسیل که در حوزه ساعت های هوشمند کار می کند، طی قراردادی 40 میلیون دلاری با گوگل همکاری خواهد کرد تا رقابتی جدی تر با اپل داشته باشد، البته این قرارداد به نفع فسیل هم شده است چرا که به محض انتشار خبر این قرارداد، سهام فسیل، 8 درصد افزایش را تجربه کرده است.

فسیل یکی از برندهای شناخته شده ساخت ساعت های هوشمند است که نرم افزار گوگل را برای ارائه خدمات خود استفاده می کند. نگاهی به آمارها نشان می دهد فسیل از سریعترین شرکت ها در حوزه رشد و تولید ساعت های هوشمند است.

سرمایه گذاری 40 میلیون دلاری غول فناوری در شرکت «فسیل» / رقابت اپل و گوگل برای ساخت ساعت های هوشمند جدی تر می شود

استیسی بروس نایب رئیس بخش مدیرت محصولات فسیل در این خصوص گفت: "افزودن فناوری های گوگل به سیستم هنای ما و تلفیق فناوری و گجت های پوشیدنی، به نفع مشتریان است و مسیر خرید را برای آنان هموارتر می کند."

باید دید آیا گوگل می تواند در مسیر تولید ساعت های هوشمند با این روش موفق شود و از آن مهمتر، آیا می تواند رقیب دیرینه و سرسخت خود یعنی اپل را کنار بزند یا خیر. فراموش نکنیم که تیم کوک هم اخیرا اعلام کرده بود که قصد دارد در حوزه تولید گجت های سلامتی فعال تر باشد.

نظرات بینندگان