arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۸۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۷ - ۲۸ دی ۱۳۹۷

واکنش مدیر کل بنیاد تعاون ناجا به شایعه اقامت و پناهندگی در مالزی: در عمرم به این کشور نرفته ام

سردار هابیل درویش مدیر کل بنیاد تعاون ناجا گفت شایعه "اقامت و پناهندگی خود در مالزی" را تکذیب کرد. او گفت: در تهران هم گفتم که اوایل شبیه شوخی بود چراکه خبر، یک خبر بسیار احمقانه و ناآگاهانه بود. پیگیری هم کردم ریشه خبر از خارج از کشور و از طریق رادیوی متعلق به منافقین است .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

واکنش مدیر کل بنیاد تعاون ناجا به شایعه

سردار هابیل درویش در سفر به اردبیل و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تهران هم گفتم که اوایل شبیه شوخی بود چراکه خبر، یک خبر بسیار احمقانه و ناآگاهانه بود. پیگیری هم کردم ریشه خبر از خارج از کشور و از طریق رادیوی متعلق به منافقین است .

وی افزود: آدمهایی که این خبر را دادند به نظر می‌رسد آگاهی سیاسی هم ندارند. اولا سفر نرفتم دوم هم اصلا مالزی در عمرم نرفته ام. خبری که به من نسبت دادند با روحیه من هم سازگار نیست و می‌توانستند چیزهای دیگری را هم بگویند اما به نظر می‌رسد عقلشان نرسیده و این ها را گفتند.

درویش با بیان اینکه وارد دهه پنجم انقلاب می‌شویم گفت: واقعیت این است که خیلی‌ها از طول و عمر انقلاب عصبانی هستند و وقتی عصبانی می‌شوند دست به هر کاری می‌زنند از جمله از این خبرها که ریشه ضد انقلابی و ضد نظام دارد و برای مسئولین نظام که کار می کنند و خدمت می کنند چنین چیزهایی عنوان می‌کنند.

این مقام مسئول انتظامی ادامه داد: مردم کشور ما بیشتر از این ها می فهمند و مردم عاقل با فرهنگ وشعور هستند و می فهمند چه کسی در این مملکت کار می‌کند و چه کسی کار نمی‌کند؟ و چه کسی خادم است و چه کسی خادم نیست؟ با این گونه تخریب ها نه تنها مسئولین نظام خراب نمی شوند بلکه انگیزه شان برای خدمت بیشتر هم می شود.

مدیر کل بنیاد تعاون ناجا در ادامه به سفر خود به اردبیل و بازدید از مناطق مرزی و همچنین دیدار با استاندار اردبیل اشاره و تصریح کرد: تاکنون دو جلسه با استاندار اردبیل در تهران برگزار کردیم و ما در حد توان خود هم در حوزه مهندسی و هم بنیاد تعاون به استان اردبیل کمک کرده و پشتیبانی‌های لازم را انجام می‌دهیم.

درویش ادامه داد: در حوزه مهندسی ما نسبت به تامین املاک ناجا و همچنین ساخت کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و برخی پروژه‌ها اقدام می‌کنیم که در این استان نیز قطعا با تامین زمین ،توسعه مرکز آموزشی مشگین‌شهر و برجک‌های مرزبانی را جزو هدفگذاری‌های خود قرار داده‌ایم.

وی بیان کرد: ضمن افزایش یک گردان به مرکز آموزشی مشگین‌شهر سعی داریم تا ساخت کلانتری‌ها و مجموعه‌های خدمات‌رسانی پلیس را افزایش دهیم که امروز با تعاملی که با فرماندهان نیروی انتظامی و مرزبانی داشتیم کار را با قوت و قدرت به پیش می‌بریم.

مدیر کل بنیاد تعاون ناجا خاطرنشان کرد: در حوزه بنیاد تعاون نیز تامین نیازهای پرسنل ناجا با هدف خدمات‌رسانی به این نیروها در دستور کار قرار گرفته و قطعا در استان اردبیل سعی ما بر این است تا در کنار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام نظیر ستاد فرماندهی سرعین و تکمیل کلانتری‌ها بهترین فضا را برای خدمت‌رسانی به پرسنل زحمتکش فراهم کنیم.

درویش یکی از آفت‌های جامعه ما را کارهای سیاسی در کشور اعلام کرد و گفت: خوشحال هستیم که در استان اردبیل به دور از سیاسی‌کاری‌ها با مجاهدت استاندار جهادی شرایط خوبی برای انجام کارها و ماموریت‌ها وجود دارد.

نظرات بینندگان