arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۴ - ۲۹ دی ۱۳۹۷

جدیدترین سیستم بانکداری الکترونیک معرفی شد / از انجام رایگان معاملات مالی تا مشاوره آنلاین

یک سیستم بانکداری جدید با ویژگی های جدید خود توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. این سیستم بانکداری آنلاین نه تنها برای پس انداز و انجام معاملات خدمات رایگان ارائه می دهد بلکه به افراد در تصمیم گیریهای مالی آنان خدمات مشاوره ای ارائه می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک سیستم بانکداری جدید با ویژگی های جدید خود توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. این سیستم بانکداری آنلاین نه تنها برای پس انداز و انجام معاملات خدمات رایگان ارائه می دهد بلکه به افراد در تصمیم گیریهای مالی آنان خدمات مشاوره ای ارائه می کند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این روزها بسیاری از افراد به دنبال برترین روشها برای تجارت آنلاین خود هستند و به نظر می رسد موج جدید بانکداری های آنلاین روشی مناسب برای تحقق این هدف است. سیستم بانکداری هوشمند «Empower» یکی از برترین روشهایی است که اخیرا در بازار ایالات متحده به علاقه مندان این حوزه معرفی شده است.

کارت اعتباری این سیستم بانکی درست مانند مستر کارت و ویزا کارت عمل می کند و با اپل پی نیز همخوانی و سازگاری دارد.نرخ بهره سپرده آن 2٪ است. که در مقایسه با با میانگین نرخ بهره ملی که از 0.1 تا 0.2 درصد است، بسیار قابل توجه است به ویژه اگر دقت کنیم که برخی از بانک های سنتی نرخ های پایین را به 0.01٪ می رسانند.

این ویژگی ها کمک می کند سیستم بانکداری هوشمند Empower به کاربران کمک کند پول بیشتری ذخیره کرده و تصمیمات دقیق تری در حوزه مالی بگیرند.

همانطور که هزاران نفر علاقه مند به صرف پول در برندهای لباس و زیبایی هستند، بسیاری دیگر به دنبال راه هایی جدید و متفاوت برای مدیریت پول  خود هستند، به همین دلیل است که در اواخر سال 2018، برنامه مالی شخصی، Empower بیش از 10،000 نفر  را در لیست انتظار برای محصول جدید بانکداری تلفن همراه خود ثبت کرد.

اولین سرمایه گذاری های این شرکت با کمک برخی سرمایه گذاران خصوصی انجام شده است و در گام بعدی برای تقریبا 500هزار  شرکت قدرتمند، دعوتنامه هایی ارسال شد تا از سیستم بانکی سنتی فاصله گرفته و وارد این سیستم جدید شوند. وارن هگارت، مدیر عامل شرکت Empowerدر این خصوص می گوید:

اغلب کاربران ما از سیستم ها موجود در بانک های سنتی ناراضی بودند و به دنبال شیوه ای با ارزش تر و دقیق تر برای ذخیره سرمایه های نقدی خود می گشتند.مصرف کنندگان هم اکنون می توانند با سیستم جدید پرداخت و کنترل مالی کامل خود را از طریق کیف پول هوشمندشان داشته باشند.

جالب است بدانید در صورتی که کاربران، دوستان خود را به Empower ارجاع دهند به میزان 2٪ افزایش  سود تجربه خواهند کرد. افزون بر این سیستم جدید برخی از ویژگی های نامطلوب سیستم بانکی سنتی را از بین می برد: هزینه ها را کاهش می دهد و تعادل را ایجاد می کند.

اما شاید مهمترین بخش در مورد این دستیار بانکی جدید، استفاده از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل برنامه ها و تصمیم گیری های مالی باشد. این سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی به الگوهای رفتاری و مالی شما توجه می کند، اعلان های فوری از معاملات کارت نقدی را  برای شما می فرستد و پشتیبانی آن از طریق پیام چت 24 ساعته در دسترس است.

نظرات بینندگان