arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۲۳ - ۲۹ دی ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از فریب کودکان و نوجوانان با بازی «فورتنایت» تا جلیقه روباتیک آمازون

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

یک مرد فلوریدایی با سوء استفاده از بازی فورتنایت اقدام به فریب و آزار و اذیت چندین کودک و نوجوان کرده است. او ضمن برقراری ارتباط با قربانی ها در محیط بازی فورتنایت، آنها را تشویق به ملاقات حضوری می کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 نیمی از کارکنان روباتیک هتلی در ژاپن اخراج شدند. به نظر می رسد، حضور این روبات ها در هتل و پذیرایی آنان از مهمانها با شکست رو به رو شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این ترس که هوش مصنوعی مشاغل انسانها را تسخیر کند همیشه وجود داشته است و با حضورروبات ها و ماشین های خودران، این ترس روز به روز بیشتر می شود .مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

طی سال گذشته آمازون برای  ایمنی کارمندان بخش انبار خود از تکنیک های متعددی کمک گرفته و یکی از این تکنولوژی های جدید که اخیرا رونمایی شده جلیقه روباتیک است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک سیستم بانکداری جدید با ویژگی های جدید خود توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. این سیستم بانکداری آنلاین نه تنها برای پس انداز و انجام معاملات خدمات رایگان ارائه می دهد بلکه به افراد در تصمیم گیریهای مالی آنان خدمات مشاوره ای ارائه می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها بسیاری از اینفلوئنسرها و چهره های سرشناس اینستاگرامی به دنبال فردی هستند تا امنیت اکانت های کاربری آنان را حفظ کند. این نگرانی ها طبیعی است و بسیاری از این افراد مایل نیستند اطلاعاتشان توسط هکرها رصد شود. اما جالب است بدانید درواقع امنیت صفحات اینستاگرامی هم اغلب توسط هکرها تامین می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیسبوک قصد دارد برای نوجوانان یک مرکز ذخیره اطلاعات یا شبکه اجتماعی ویدئویی ویژه ارائه کند که با نام «LOL»شناخته می شود و البته هنوز در مارحل اولیه خود قرار دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان