arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۲ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح های جدید اوبر تا قدرت گرفتن مجدد هواوی در کانادا

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

رویای دستیابی به خانه های هوشمند همواره برای بسیاری از افراد مهم بوده است. با این وجود، هر روز تکنیک های جدیدی برای دسترسی هوشمندانه به ابزارها و لوازم خانگی معرفی می شود و رادار هوشمند گوگل نیز یکی از همین ابزارها است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اوبر به دنبال ادغام فناوری های خودران در برنامه های اجاره دوچرخه و اسکوترهای مخصوص بچه ها است. جزئیات این طرح هنوز نامشخص است اما احتمالا اوبر به زودی برنامه های مهم خود را در این حوزه اعلام می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دستبندهای هوشمند «فیت بیت» به دنبال اجرای طرحی هستند که بتوانند به کاربران خود کمک کنند راحت تر چرت بزنند. این دستاورد می تواند برای بسیاری از افراد که دچار اختلالات خوابهستند مفید باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دولت روسیه اعلام کرد که پرونده های قانونی را برای مقابله با اقدامات توییتر، و فیسبوک باز می کند و به زودی روند فعالیت این شبکه های اجتماعی را بازبینی و کنترل خواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 نتایج یک پژوهش جالب نشان داد که تعداد زیادی از کارمندان فیسبوک هنوز به مدیرعامل این شرکت وفادارند. این موضوعی است که پس از مشکلات اخیر این شرکت در نوع خود جالب توجه است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ایلان ماسک؛ مدیر شرکت بورینگ می گوید در حال مذاکره با مرکز«سرن»؛ بزرگ ترین پژوهشکده فیزیک هسته ای جهان است تا تونل های پر سرعت نسل جدید خود را با سرعتی خیره کننده تر طراحی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

علیرغم همه مشکلاتی که غول فناوری چین در آمریکا و کشورهای متحدش دارد، یک غول مخابراتی کانادایی ابراز تمایل کرده که با هواوی همکاری کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان