arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۵ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۷

مطهری: احتمال تصویب لوایح CFT و پالرمو در مجمع قوت گرفته است/ اسنادی درباره شکنجه اسماعیل بخشی به نمایندگان ارائه نشد

نایب رئیس مجلس گفت: تعیین تکلیف دو لایحه CFT و پالرمو قبل از اتمام مهلت FATF مورد نظر و توجه وزرا بوده است از این رو از مقام معظم رهبری برای تسریع در تعیین این تکلیف درخواست شده تا از این مهلت عبور نکنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: تعدادی از وزرا در نامه‌ای از رهبری درخواست کردند تا قبل از اتمام مهلت FATF برای تسریع پیگیری لوایح CFT و پالرمو به مجمع تشخیص تاکید کنند.

علی مطهری در خصوص نامه تعدادی از وزیران به مقام معظم رهبری درباره لوایح CFT و پالرمو، گفت: تعدادی از وزرا در نامه‌ای از رهبری درخواست کردند تا ایشان برای تسریع پیگیری لوایح CFT و پالرمو به مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کنند.

تاکید وزرا بر عدم عبور از مهلت FATF است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تعیین تکلیف دو لایحه CFT و پالرمو قبل از اتمام مهلت FATF مورد نظر و توجه وزرا بوده است از این رو از مقام معظم رهبری برای تسریع در تعیین این تکلیف درخواست شده تا از این مهلت عبور نکنیم.

احتمال تصویب لوایح CFT و پالرمو در مجمع قوت گرفته است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نامه مذکور تنها درخواست تسریع در تعیین تکلیف لوایح نام برده است، گفت: با توجه به تغییرات مجمع تشخیص مصلحت نظام احتمال تصویب دو لایحه CFT و پالرمو قوی تر از گذشته است.

اسنادی درباره شکنجه اسماعیل بخشی به نمایندگان ارایه نشد

مطهری در ادامه دیدار با اسماعیل بخشی در مجلس را یادآور شد و گفت: اسماعیل بخشی مدعی است که مورد شکنجه قرار گرفته است اما وزارت اطلاعات می‌گوید که وی با ماموران درگیر و به نوعی زد و خورد بین آنها صورت گرفته است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی معتقد است: اسماعیل بخشی در راستای این ادعا اسنادی به نمایندگان ارایه نکرد، در مجموع قوه قضاییه مکلف به قضاوت نهایی است.

منبع : خانه ملت

نظرات بینندگان