arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۲ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۷

نصرالله: شایعات بیماری من کاملا بی‌اساس بود

شبکه المیادین قبل از پخش این مصاحبه که به صورت زنده انجام شد، گزارش کرد که شبکه‌های خبری اسرائیلی دقایقی قبل از آغاز این مصاحبه، در خصوص این گفت وگو صحبت کردند.نصرالله درباره سکوت رسانه‌ای خود گفت، این مسئله [آن‌چنان که در رسانه‌های اسرائیلی یا سعودی گفته شد] صحت نداشت. نه سکته قلبی، مغزی و نه روحی و عقلی.. [خنده] من خوبم و با آنکه وارد شصت‌سالگی شده‌ام، هیچ مشکل سلامتی نداشتم. غسان بن جدو مدیر المیادین با کنایه به شایعات پرسید، آیا به شیراز نرفته بودید و نصرالله با خنده گفت «کاش بروم...».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نصرالله: شایعات بیماری من کاملا بی‌اساس بود

دبیر کل حزب‌الله لبنان در گفت‌وگویی با شبکه خبری المیادین، اعلام کرد که شایعات بیماری او کاملا دروغ بود و هر آنچه در این خصوص گفته شد، دروغ بود.

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان، پس از چند ماه سکوت، سرانجام در مصاحبه‌ای زنده با شبکه المیادین که شنبه‌شب از این شبکه پخش شد، سکوت خود را شکست و با پاسخ به سوالات این شبکه، درباره مسائل مختلف منطقه سخن گفت.

شبکه المیادین قبل از پخش این مصاحبه که به صورت زنده انجام شد، گزارش کرد که شبکه‌های خبری اسرائیلی دقایقی قبل از آغاز این مصاحبه، در خصوص این گفت وگو صحبت کردند.

نصرالله درباره سکوت رسانه‌ای خود گفت، این مسئله [آن‌چنان که در رسانه‌های اسرائیلی یا سعودی گفته شد] صحت نداشت. نه سکته قلبی، مغزی و نه روحی و عقلی.. [خنده] من خوبم و با آنکه وارد شصت‌سالگی شده‌ام، هیچ مشکل سلامتی نداشتم. غسان بن جدو مدیر المیادین با کنایه به شایعات پرسید، آیا به شیراز نرفته بودید و نصرالله با خنده گفت «کاش بروم...».

وی با اشاره به تحولات منطقه، از اتفاقات موسوم به «سپر شمال» به نام تحولی مهم نام برد که رژیم صهیونیستی موج رسانه‌ای بزرگی درباره تونل‌های ادعایی منتسب به حزب‌الله راه انداخت. او گفت حزب‌الله اجازه داد تا نتانیاهو و گادی آیزنکوت و دیگر سران اسرائیل هر چه می‌خواهند در این خصوص بگویند چون آنان به این مسئله نیاز داشتند. حزب‌الله تصمیم گرفت تا پایان این عملیات هیچ واکنشی نشان ندهد تا کمکی به آنان نکرده باشد. آنها پایان این عملیات را اعلام کرده‌اند اما هنوز این عملیات تمام نشده و دیروز جمعه ادامه داشت.

نصرالله گفت: دیروز گزارشی به من دادند و گفتند که عملیات تا جمعه ادامه داشته و امروز شنبه تعطیل بوده است. اما آیزنکوت پایان عملیات را اعلام کرده بود... من به همه دوستداران و حتی به اسرائیل می‌گوییم که ما پایبند به دشمن نیستیم که هر زمانی واکنش نشان دهیم. ما دریافتیم که این شایعات درباره سلامتی من برای این است که ما را وادار به حرف زدن کنند؛ چیزی که ما نمی‌خواستیم.

نصرالله یادآوری کرد که ماه فوریه سه مناسبت دارد و او در این مناسبت‌ها صحبت خواهد کرد.

اولین واکنش حزب‌الله به عملیات سپر شمال اسرائیل

نصرالله در پاسخ به اولین سوال درباره عملیات کشف تونل اسرائیل گفت، ما ملزم نیستیم که بگوییم، حزب‌الله تونل حفر کرده است. ما همیشه تمایل داریم که ابهام سازنده را در پیش بگیریم. حتی اسرائیل ادعا می‌کند که حزب‌الله عامل حفر تونل است اما تاکنون دلیلی برای این ادعا ارائه نکرده است... البته که تونل‌هایی هست بوده. حالا چه جدید چه قدیمی. و برخی را کشف کرده‌اند. حال جدای از اینکه چه زمانی حفر شده، قبل از جنگ 2006 یا بعد آن یا اینکه چه کسی حفر کرده، به هر حال این تونل‌ها هست.

منبع: فارس
نظرات بینندگان