arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۵۹۰۵
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۲ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۷

سومین جلسه دادگاه متهمان بانک سرمایه به پایان رسید / جلسه بعدی فردا

سومین جلسه رسیدگی به اتهامات سه عضو سابق هیأت مدیره بانک سرمایه دقایقی پیش در شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام به پایان رسید.در جلسه امروز علی بخشایش متهم ردیف اول پرونده به ارائه اخرین دفاعیات خود پرداخت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سومین جلسه رسیدگی به اتهامات سه عضو سابق هیأت مدیره بانک سرمایه دقایقی پیش در شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، پس از پایان سومین جلسه دادگاه، قاضی مسعودی مقام گفت: ادامه رسیدگی به پرونده به فردا صبح ۹ بهمن ماه موکول شد.

در جلسه امروز علی بخشایش متهم ردیف اول پرونده به ارائه اخرین دفاعیات خود پرداخت.

بر اساس این گزارش، در جلسات اول و دوم کیفرخواست صادره برای علی بخشایش فرزند روح الله به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۶ فقره خیانت در امانت، پرویز کاظمی فرزند درویش به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۱ فقره خیانت در امانت و محمدرضا توسلی فرزند غلامرضا به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۰ فقره خیانت قرائت شد و متهمان به دفاع از خود پرداختند.

نظرات بینندگان