arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۷۸۱۱
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۳ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از برترین چاپگر سه بعدی سال 2019 تا هدیه جالب گوگل به دونالد ترامپ

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 این روزها چاپ سه بعدی بسیار رایج است، اما به نظر می رسد فرایند چاپ چند بعدی یک قدم فراتر از گذشته رفته و اکنون شاهد پدیده ای به نام "تکثیر کننده" هستیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت آمازون از برنامه های گسترده خود برای حفظ سلامت نوزادان رونمایی کرد. بر اساس خبرهای منتشر شده توسط این شرکت، آمازون  در شرکت «Hatch Baby» سرمایه گذاری می کند و البته یک سیستم ارزیابی مهارت های کودکان طراحی می کند تا به شکلی جدی تر از سلامت کودکان حفاظت کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت گوگل در اقدامی جالب اعلام کرده که در حال ساخت یک پلاگین اختصاصی برای ورود به آدرس سایت رسمی و دولتی دونالد ترامپ است. این اقدام پس از آن انجام می شود که دونالد ترامپ طی سال 2018 بارها گوگل را متهم به کاهش دسترسی کاربران به داده های مربوط به خود کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت توییتر برای روزهای پایانی زمستان 2019 برنامه هایی ویژه چیده است. برنامه هایی که شامل قابلیت ویرایش توییت  در توییتر تا 30 ثانیه و البته ، توسعه برنامه Live-to-live  است که به کاربران اجازه میدهد به طور زنده گفتگو کرده و دیگران را نیز به گفتگوی خود دعوت کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یوتیوب در حال آزمون یک ویژگی جدید به نام "Explore" است تا با  گسترش این ویژگی ابزاری جدید در اختیار کاربران خود قرار دهد، به نظر می رسد این ابزار بی شباهت به بخش  Exploreدر اینستاگرام نیست.  مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از پژوهشگران چینی موفق شدند انقلابی ترین آزمایش بیوتکنولوژی سال را اجرا کنند. این پژوهشگران بین مغز انسان و موش  دانشمندان مغز انسان و مغز موش سایبورگ را به هم متصل می کنند. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فولکس واگن از باتری های تسلا برای کاهش هزینه های شارژ استفاده می کند. بر اساس گزارش سازمان " Electrify America" ؛  سازمانی که توسط فولکس واگن به عنوان بخشی از برنامه حل و فصل خود با تنظیم کننده های ایالات متحده در مورد رسوایی تقلب در سوخت دیزلی همکاری می کند، قصد دارد از سیستم پاورپک تسلا در بیش از 100 ایستگاه شارژ وسایل نقلیه الکتریکی خود استفاده کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان