arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۸۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۶ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۷

چالوس و هراز یک‌طرفه شدند/ برف جاده‌ها را سفیدپوش کرد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: محور هراز از محدوده آب اسک و محور چالوس در مسیرهای جنوب به شمال از ساعت ۱۵ امروز یک طرفه شده و تا یک بامداد نیز همین روند ادامه خواهد داشت، اما با توجه به بار ترافیکی در این محورها ممکن است ساعت پایان یکطرفه بودن این محورها تغییر کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از یک طرفه شدن محورهای کرج-چالوس و هراز از ساعت 15 امروز خبر داد .

سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، همدان، مازندران، سمنان، فیروزکوه، قزوین، فارس، کرمان، گلستان، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه مشاهده می‌شود.

وی افزود: همچنین طبق آخرین گزارش‌های دریافتی بارش پراکنده باران نیز در اغلب محورهای استان البرز، بوشهر، تهران، مازندران، هرمزگان، فارس، یزد، سمنان، چهارمحال و بختیاری، قم، جنوب کرمان، کرمانشاه، اصفهان، گیلان، خراسان شمالی، آذربایجان غربی و سیستان بلوچستان مشاهده می‌شود.

رحمانی با اشاره به یک طرفه شدن محورهای کرج-چالوس و هراز به سمت تهران، تصریح کرد: محور هراز از محدوده آب اسک و محور چالوس در مسیرهای جنوب به شمال از ساعت ۱۵ امروز یک طرفه شده و تا یک بامداد نیز همین روند ادامه خواهد داشت، اما با توجه به بار ترافیکی در این محورها ممکن است ساعت پایان یکطرفه بودن این محورها تغییر کند.

نظرات بینندگان