arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۳ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ادامه دشمنی ایالات متحده با هواوی تا به روزرسانی «جیمیل»

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

وزیر امور خارجه ایالات متحده در جریان سفر خود به مجارستان اعلام کرد که همه کشورهای متحد آمریکا برای محدود کردن هواوی باید با یکدیگر همکاری کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بیل گیتس که یک صندوق 1 میلیارد دلاری برای حفاظت از محیط زیست را با همکاری دیگر فعالان محیط زیست طراحی کرده است ، اخیرا در مورد خطرات زیست محیطی هشدار داده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به نظر می رسد اپل موفق نشده در حذف برنامه های قماربازی و حاوی مضامین مستهجن موفق عمل کند. این موضوع باعث شده که بسیاری از کاربران نسبت به شرایط موجود اپل ابراز نارضایتی کنند.مشروج خبر را اینجا بخوانید. 

آمازون در حال خرید امتیاز شرکت Eero برای توسعه سیستم های هوشمند خانگی است که به کاربران کمک می کند کل خانه خود را با یک سیگنال بیسیم قوی به شکلی هوشمند مدیریت کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

جیمیل در جدیدترین به روزرسانی خود امکان کلیک راست را برای دسترسی به فهرست گزینه ها اجرا کرده است. بر این اساس، کاربران می توانند با کلیک راست به فهرست گزینه ها دسترسی پیدا کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ایلان ماسک؛ مدیرعامل تسلا وعده داد که گزینه"Mode Dog" را به زودی و احتمالا طی هفته آتی فعال خواهد کرد. این گزینه که از مدت ها پیش وعده فعال سازی آن اعلام شده بود، می تواند کمک کند خودروهای تسلا  شرایطی ویژه را برای حیوانات خانگی موجود در خودرو ارائه کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

لینکدین که بیش از هر چیز به عنوان یک شبکه اجتماعی ویژه دنیای کار  شناخته می شود، با نزدیک به 600 میلیون کاربر در سراسر جهان  قصد دارد سرویس به اشتراک گذاری ویدئوهای زنده را رونمایی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

نظرات بینندگان