arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۹۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۴ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

ماجرای تفریح 50 هزار دلاری رئیس جمهور ایالات متحده  چیست؟ / نصب «شبیه ساز بازی گلف» برای دونالد ترامپ در کاخ سفید

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده که علاقه خاصی به بازی گلف دارد، اخیرا با سفارش یک دستگاه شبیه ساز بازی گلف در محوطه کاخ سفید حاشیه ساز شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده که علاقه خاصی به بازی گلف دارد، اخیرا با سفارش یک دستگاه شبیه ساز بازی گلف در محوطه کاخ سفید حاشیه ساز شده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، دونالد ترامپ کاخ سفید را تسلیم خواسسته خود کرد و سرانجام یک دستگاه شبیه ساز بازی گلف را در محوطه کاخ سفید نصب کرد.  

دونالد ترامپ این شبیه ساز گلف را در اتاق شخصی خود در کاخ سفید نصب کرده است. بر اساس اطلاعاتی که توسط یک منبع داخلی  کاخ سفید منتشر شده، شبیه ساز مذکور جایگزین سیستم قدیمی بازی گلف شده که در طول دوران ریاست جمهوری بارک اوباما در اتاق شخصی رئیس جمهور ایالات متحده نصب شده بود.

اما این اولین ارتقاء فناوری های پیشرفته در کاخ سفید نیست. در دسامبر 2018، برخی گزارش ها اعلام کردند که سرویس مخفی برنامه ای برای آزمایش نرم افزار تشخیص چهره در محل اقامت رسمی رئیس جمهور و اطراف آن  نصب شده است. افزون بر این، ساختمان دفتر رئیس جمهور آمریکا با نصب پنل های خورشیدی ارتقا یافته است.

ماجرای تفریح 50 هزار دلاری رئیس جمهور ایالات متحده  چیست؟ / نصب شبیه ساز بازی گلف برای دونالد ترامپ در کاخ سفید

اما نصب یک شبیه ساز گلف 50 هزار دلاری می تواند نوع دیگری از توجه را جلب کند. درواقع اکنون عده زیادی به این موضوع پرداخته اند که رئیس جمهور ایالات متحده هزینه هایی هنگفت صرف تفریحات خود و خانواده اش می کند.

نظر شما چیست؟ آیا این اقدام دونالد ترامپ نوعی ریخت و پاش بی دلیل است یا رئیس جمهور یک کشور حق دارد برای تفریحات خود نیز هزینه هایی صرف کند؟

نظرات بینندگان