arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۸ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

اردوغان: از سازو کار SPV اروپا برای همکاری تجاری با ایران استقبال می‌کنیم

رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه در دیدار با روحانی، با بیان اینکه مصمم هستیم تمام توافقات را به سرعت اجرایی کنیم ، گفت: ترکیه از سازو کار SPV اروپا برای همکاری تجاری با ایران استقبال می‌کند و آماده همکاری در چارچوب آن و همچنین ایجاد مکانیسم مشابه دو جانبه است.همکاری چند جانبه با ایران در موضوعات مختلف دستاوردهای مثبتی داشته و ترکیه آماده است همکاری‌های چندجانبه با ایران را به سایر کشورهای منطقه گسترش دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه در دیدار با روحانی، بیان اینکه ملت ترکیه نیز از تروریسم رنج برده است، تاکید کرد: به همکاری‌های دو جانبه و منطقه‌ای با ایران علیه تروریسم ادامه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه مصمم هستیم تمام توافقات را به سرعت اجرایی کنیم ، گفت: ترکیه از سازو کار SPV اروپا برای همکاری تجاری با ایران استقبال می‌کند و آماده همکاری در چارچوب آن و همچنین ایجاد مکانیسم مشابه دو جانبه است.

رئیس‌جمهور ترکیه تاکید کرد: همکاری چند جانبه با ایران در موضوعات مختلف دستاوردهای مثبتی داشته و ترکیه آماده است همکاری‌های چندجانبه با ایران را به سایر کشورهای منطقه گسترش دهد.

اردوغان در ابتدای این دیدار حادثه تروریستی روز گذشته در زاهدان علیه مرزبانان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را قویا محکوم کرد و این حادثه تروریستی را از طرف دولت و ملت ترکیه تسلیت گفت.

وی همچنین فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت، دولت و رهبر معظم انقلاب تبریک گفت.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان