arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۸ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۷

هوش مصنوعی بازار فروش محصولات اپل را نجات می دهد؟ / تکنیک جدید تیم کوک برای بازاریابی معرفی شد

خبرهای جدید از شرکت اپل حکایت از آن دارند که شرکت اپل برای نجات بازار فروش خود، یک سیستم بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی راه اندازی کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

خبرهای جدید از شرکت اپل حکایت از آن دارند که شرکت اپل برای نجات بازار فروش خود، یک سیستم بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی راه اندازی کرده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، تیم کوک؛ مدیرعامل اپل برای راه اندازی یک سیستم بازاریای مبتنی بر هوش مصنوعی با پلتفرمDataTiger، همکاری خواهد کرد.

پیش بینی ها نشان می دهند که پلتفرم DataTiger به خدمات اپل در زمینه خدمات نرم افزاری آینده این شرکت از جمله اخبار محصولات و جریانهای ویدئویی کمک می کند. این پلتفرم در سال 2017 در لندن تاسیس شده است و اکنون اعلام کرده  که خدمات نرم افزاری را ارائه می دهد که بازاریابی را به واسطه هوش مصنوعی پشتیبانی می کند.

اپل همچنان بر افزایش خدمات خود متمرکز است و در تلاش است افزون بر محصولات سخت افزاری، بر محصولات مبتنی بر اپ ها نیز تاکید کند. درواقع اپل در تلاش است راهی جدید برای ارائه اطلاعات به کاربران و مصرف کنندگان بیابد.

اپل در ماه آوریل برای عرضه یک محصول ویدئویی جدید برنامه ریزی می کند که ممکن است در کنار خدمات اشتراکی اپل نیوز قرار گیرد. موفقیت این محصولات به شدت بر توانایی آنها در تامین محتوای آنچه که کاربران میخواهند بخوانند و تماشا کنند، تکیه می کنند. خدمات DataTiger می تواند به اپل برای درک آنچه مردم می خواهند روی دستگاه های خود مصرف کنند، کمک کند.

نظرات بینندگان