arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۰۸۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۷

اپل از سامسونگ شکست می خورد؟ / «گلکسی فولد» معادلات آیفون را به هم ریخت

بر اساس پیش بینی های موسسه گلدمن ساکس؛ به نظر می رسد آیفون نمی تواند رقیب جدی و قدرتمندی برای گوشی جدید شرکت سامسونگ یعنی «گلکسی فولد»  باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

بر اساس پیش بینی های موسسه گلدمن ساکس؛ به نظر می رسد آیفون نمی تواند رقیب جدی و قدرتمندی برای گوشی جدید شرکت سامسونگ یعنی «گلکسی فولد»  باشد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سامسونگ با رونمایی از گوشی منعطف و جدید خود موسوم به «گلکسی فولد» معادلات آیفون را به هم ریخته است.

شرکت اپل طی ماه های پایانی سال 2018 روزگار خوشی را سپری نکرد و حتی با کاهش حجم فروش رو به رو بود، اکنون به نظر می رسد رقابت با گوشی جدید سامسونگ کار را برای آیفونی ها سخت تر کرده است. برخی گمانه زنی ها حکایت از این احتمال دارند که شاید اپل تلشا کند همکاری هایی با سامسونگ ترتیب دهد. اما حقیقت این است که بسیار بعید به نظر می رسد سامسونگ چنین چیزی را بپذیرد.

در حال حاضر اپل به سامسونگ متکی است تا صفحه نمایش خود را برای آیفون با کیفیت بالا تولید کند.در واقع حتی ممکن است اپل و سامسونگ ویژگی های مشابهی را در مورد گوشی های خود ارائه دهند، برای مثال هر دو مدل از آخرین آیفون ها و گوشی های گلکسی دارای صفحه نمایش مشابه و تکنولوژی تشخیص چهره هستند. به گفته یک تیم از تحلیلگران گلدمن ساکس که توسط رود هال رهبری شده است، سامسونگ نسبت به اپل موفقیتی قابل توجه خواهد داشت.

سامسونگ روز چهارشنبه اعلام کرد که به زودی و در تاریخ 26 آوریل گلکسی فولد را روانه بازار می کند؛ یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش 4.6 اینچی که به تبلت 7.3 اینچی تبدیل می شود. سامسونگ می گوید صفحه نمایش اضافی را می توان با نمایش گر منعطف در کنار هم برای نمایش سه برنامه به طور همزمان استفاده کرد.

اگر چه سامسونگ این دستگاه را به نمایش گذاشت، اما به شرکای رسانه ای خود اجازه نداد که پس از این رویداد گلکسی فولد  را امتحان کنند و به نظر می رسد علت این رفتار سامسونگ چیزی نیست جز نگرانی از افشای نکات ظریف در مورد پرچمدارش.

 

 

نظرات بینندگان