arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۱۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۷

رئیس هیئت مدیره هواوی مدعی شد: آمریکا هیچ مدرکی برای متهم کردن ما به جاسوسی ندارد

رئیس هیئت مدیره هواوی در جدیدترین اظهار نظر خود مدعی شد که آمریکا هیچ مدرکی برای متهم کردن هواوی به جاسوسی ندارد و صرفا بر اساس برخی مدارک بی اساس اقدام به اتهام زنی علیه هواوی می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس هیئت مدیره هواوی در جدیدترین اظهار نظر خود مدعی شد که آمریکا هیچ مدرکی برای متهم کردن هواوی به جاسوسی ندارد و صرفا بر اساس برخی مدارک بی اساس اقدام به اتهام زنی علیه هواوی می کند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، "گو پینگ" رئیس هیئت مدیره هواوی می گوید: شرکت ما هیچ یک از اتهاماتی را که آمریکایی ها به ما نسبت می دهند قبول نداریم و هیچ شواهدی وجود ندارد که ادعاهای جاسوسی ما در مورد آمریکا را تایید کند.

نظرات  گو پینگ به کنایه ایالات متحده اشاره دارد که مدعی شده بود هواوی از طریق زیرساخت های خود جاسوسی می کند افزون بر این بر اساس همین ادعا بسیاری از متحدان ایالات متحده نیز استفاده از زیرساخت های 5G را محدود کنند.

انتظار می رود که اینترنت بی سیم 5 گیگابایتی با استفاده از تکنولوژی های جدید مانند اتومبیل های خود ران و اینترنت اشیاء به زودی یک اقتصاد دیجیتالی به پا کرده و جهان را متحول کند.

 با این وجود ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده معتقد است که ایالات متحده نیازی به اینترنت 5G تامین شده از سوی هواوی ندارد چرا که چینی ها در صدد جاسوسی از تجهیزات امنیتی ایالات متحده هستند.

با همه تحریم ها و فشارهای ایالات متحده، به نظر می رسد به زودی شاهد حضور اینترنت نسل پنجم هواوی در برخی کشورهای اروپایی مثل بریتانیا خواهیم بود. گو پینگ در این خصوص گفت: "برای ساخت یک سیستم که همه ما بتوانیم به آن اعتماد کنیم، ما نیاز به هماهنگی مسئولیتها، استانداردهای یکپارچه و مقررات روشن داریم."

وی ادامه داد: "ما می توانیم با افتخار  بگوییم که اینترنت 54 امن تر از 4G است.به عنوان  فروشنده، ما شبکه های حمل و نقل را اجرا نمی کنیم و ما اطلاعات حامل را  در اختیار نداریم."

در حال حاضر افزون بر ایالات متحده آمریکا، کانادا، انگلیس و آلمان، ممنوعیت های احتمالی موجود در تجهیزات 5G هواوی را دنبال می کنند.

این در حالی است که گو گفت: "در اینجا، اجازه دهید این را در روشن ترین حد ممکن بیان کنم، هواوی هیچ وقت و به هیچ وجه کاری خلاف امنیت مردم نمی کند و ما هرگز اجازه نخواهیم داد که این اتفاق در تجهیزات ما رخ دهد. ما این مسئولیت را بسیار جدی می گیریم. اتهام امنیتی ایالات متحده در مورد زیرساخت های 5G ما صحت ندارد و شواهدی نیز در این خصوص وجود ندارد و تمامی ادعاهای ایالات متحده ناروا است."

 

برچسب ها: هواوی ، فناوری
نظرات بینندگان