arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۷

نظر حناچی درباره دوچرخه‌سواری بانوان در تهران: نباید به حساسیت‌ها دامن بزنیم؛ مقررات شفاف است

شهردار تهران در ارتباط با دوچرخه‌سواری زنان گفت: در مورد این موضوع نباید حساسیت‌ها را دامن بزنیم و در واقع این موضوع در چارچوب قوانین و مقررات روشن و شفاف است. حناچی با بیان اینکه هدف مدیریت شهری از اجرای طرح دوچرخه‌سواری در شهر تهران توجه به سلامت شهروندان است گفت: ما در این زمینه طرح‌های دیگری نیز در دستور کار داریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شهردار تهران در ارتباط با دوچرخه‌سواری زنان گفت: در مورد این موضوع نباید حساسیت‌ها را دامن بزنیم و در واقع این موضوع در چارچوب قوانین و مقررات روشن و شفاف است.

به گزارش تسنیم، پیروز حناچی در حاشیه آیین افتتاح و بهره‌برداری از چند پروژه عمرانی (تقاطع غیر هم‌سطح بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک، فاز دوم پروژه احداث شبکه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی محدوده خیابان خاوران، مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای تقاطع بزرگراه شهید چمران با مسیر ورودی نمایشگاه بین‌المللی شهر تهران و مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای پل تقاطع بزرگراه‌های امام علی (ع) و شهید بابایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقدامات خوبی در ارتباط با رفع آبگرفتگی در شهر تهران انجام شده است که البته با اجرای طرح‌های مورد نظر مشکلات حاضر برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به طرح ساماندهی آب‌های سطحی تصریح کرد: قطعا با اجرای این طرح‌ها و فراهم شدن زیرساخت‌ها، موانع موجود در برخی از معابر و مناطق نیز مرتفع خواهد شد که شهرداری در این زمینه تلاش خواهد کرد طرح‌های اشاره شده هر چه زودتر اجرا شود.

حناچی با اشاره به لایحه بودجه 98 شهرداری تهران گفت: پس از ارسال این لایحه به شورای شهر تهران فرآیند بررسی آن در کمیسیون تخصصی آغاز شده است که البته با توجه به شرایطی که ما داریم این بودجه بر اساس میزان تورم بسته شده است.

شهردار تهران اظهار امیدواری کرد اعتبارات پیش‌بینی شده در بودجه 98 از سوی شهرداری تهران محقق شود.

وی همچنین درباره دوچرخه‌سواری زنان در شهر تهران گفت: نباید در این زمینه حساسیت‌ها را دامن بزنیم و در این باره چارچوب مقررات روشن و شفاف است.

حناچی با بیان اینکه هدف مدیریت شهری از اجرای طرح دوچرخه‌سواری در شهر تهران توجه به سلامت شهروندان است گفت: ما در این زمینه طرح‌های دیگری نیز در دستور کار داریم.

شهردار تهران همچنین در ارتباط با استعفای ایرج معزی معاون فنی عمرانی شهرداری تهران گفت: ایشان در زمان مسئولیتشان در شهرداری تهران در حوزه فنی و عمرانی تلاش‌های زیادی انجام داد و فعالیت‌های زیادی انجام داد و بنده از وی تشکر می‌کنم اگر چه وی از مجموعه شهرداری تهران جدا می‌شود اما در مجموعه فنی و عمرانی کشور حضور دارند. البته این مسئولیت‌ها در چرخش است و بنده برای آقای معزی آرزوی موفقیت دارم.

نظرات بینندگان